2017: welke vintage draag je vandaag?

Ja dat is volgens mij de band van de SKX. Alleen zijn de endlinks aangepast dat ze op een turtle kast passen.

Mijn trusty 45-7000 King Seiko… heerlijk horloge!

10 likes

Gave klok🖒☺

1 like

Thanks! Echt positief verrast door dit klokje. :grinning:

1 like

Out of interest… …is er al 's naar die merkwaardige 6-uur index gekeken…? Is al vaker gevraagd, weet ik… :slight_smile:

Standaard rammelband-Jubilee voor een SKX? Ik ga meteen kijken, moet haast wel want ik heb 'm zelf ingekort en heb potloodpolsen. Back at ya in 5.

Gaat lukken. PB onderweg. :+1:

1 like

Avondwissel naar een NA

11 likes

Binnenkort eens mee aan de slag. Kijken of t netjes te doen is…

3 likes

Mooie horloge met knappe wijzerplaat :+1:

1 like

Eentje opgevist uit de oude doos let wel eens op de kleine rode sec. NIVADA waterproof …geweest


9 likes

Seiko SSC015, heeeeerlijke klok !

4 likes

Gaaf😍…je hebt een EL te pakken🖒…volgens mij kwam ik deze tegen op UF🤔…of niet?

I.i.g vet man!:blush: Gefeliciteerd met deze gave NA🖒

Hoe loopt hij trouwens?

1 like

Deze Tissot Navigator blijft een feestje om te dragen en uiteraard naar te kijken :grinning:

17 likes

Ik heb eenzelfde horloge maar dan met panda dial bij de horlogemaker momenteel, deze worden de Navigator Yachting timers genoemd (uit de vj7733/7734 familie van Navigator chronos) vanwege de 5min aanduiding in de rechter subdial :slight_smile:
Topklokjes!

2 likes

Deze moet nog nagekeken worden, maar wat een schoonheid… met dank @Jeffreyh1984

29 likes

Pure schoonheid deze!

1 like

Links & rechts geswitched. Strakke 70’er Delbana SUSPENDER aan links, rechts weer even tanken met de oude Kinetic

5 likes

Klopt die komt van UF. Hij was wel echt heel smerig :mask: Hij loopt wel okay, nu even aan het bijhouden hoe precies. Weer een stapje dichterbij ieder soort Seiko uurwerk gehad te hebben.

1 like

Sandoz chronograph vandaag :wink:

14 likes

Gruen bumper automaat. Flink besmeerd met radium trouwens.

12 likes