2017: welke vintage draag je vandaag?

Crosspost :slight_smile:

15 likes

Maar weer eens een keer om.

11 likes

Deze zeldzame Tissot Navigator met Lemania 5012 uurwerk
[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/DSC_0386_zpspici8bjm.jpg.html]

[/URL]

25 likes

Errug fraaiii :+1:

Gaaf dat jij daar ook mee bezig bent maar dan met Seiko🖒 zoals ik daar met Citizen al een een eind mee ben…allebei de merken hebben alleen zoveel verschillende gemaakt…pfffff…verslavend hoor🖒😊 en deze die je nu hebt kom je heel weinig tegen…nice🖒☺

1 like

Verdomd mooi klokje die Sandoz!!

1 like

Inheb maar 1 vintage
Dus Tuna Can

7 likes

Thanks,ooit op de rikketik gescoord in mint conditie :wink:

Vandaag bij een goede vriend twee wel heel erg lekkere klokjes mogen proberen :heart_eyes::heart_eyes:

18 likes

Zelfs de moeite genomen om de datum goed te zetten…en op zoek naar een lekker leren (lizzard?) bandje!

5 likes

Goed aan gedaan om hem te houden ook, denk ik :wink:

1 like

Net thuis van Barca en een Memosail omgedaan.

17 likes

M’n onlangs binnengekomen 6139-6012 uit 1975. Erg blij mee!

10 likes

Mooi, lekkere funky kleurtjes en eigenwijs design!
Die vind ik toch wel heel bijzonder altijd :thumbsup:
Zat er toevallig vorige week nog naar te kijken op Ebay…

Blijf ik ook een mooie vinden en destijds het geluk gehad dat ik er een doos van tegen kwam. Soms stop ik de chrono op 5 minuten, dan heeft die weer een hele andere uitstraling.
Als je een mooie tegenkomt voor niet te veel geld zeker een aanrader. @XXoF heeft er ook enkele gehad.

15 likes

Ja dat zijn de leukere meevallers :wink:

Ja sowieso een hele toffe uitvoering van een chrono :slight_smile:

Ja ik zag al dat de prijzen voor een fatsoenlijke toch aardig tegen de bovengrenzen van mijn budget aanschuren, dus heb het nog maar even uit m’n hoofd gezet, want moet eerst met focus richting een “grail” van mij sparen :wink:

Want focus is bij mij af en toe wel lastig , teveel leuks :sweat_smile:

3 likes

Mmmm de mijne ooit voor niet te veel tegenwaarde (Zenith basic) geruild als ik me goed herinner. Zou hem nu niet meer wegdoen, Jajaja de smaken veranderen nog al eens :unamused:

1 like

Veel indruk - niks in :smiling_imp:

7 likes

Navigator Timer uit 1970

10 likes

Ooh grail-materiaal… leuk, vertel?

1 like