2017: welke vintage draag je vandaag?

Dat is idd balen, ben toch blij dat ik eigenlijk nooit iets verkoop. Alhoewel er nu een paar op de nominatie staan.

1 like

Deze staat eigenlijk al vrij lang consistent bovenaan het lijstje :blush:

Maar wordt nog te vaak afgeleid door ander moois, zo is onderstaande ook sindskort langzaam naar boven gekropen op de lijst(wel iets lastiger te vinden helaas). :grin:

15 likes

heel mooi! :heart_eyes:

Die is inderdaad erg mooi, kan me voorstellen dat die op 1 staat. Zou ik dan idd gewoon lekker voor gaan.
Vind de Dugena dan toch iets minder geslaagd. Komt denk ik door de dikkere indexen die te dicht op de subdials liggen, doet een beetje druk aan.

1 like

Oeiiii
die bovenste is wel heul mooi😍

1 like

Jup, ben daar dan ook voor aan het sparen :grin:
En geen haast, wacht gewoon tot hij ergens op m’n pad komt :thumbsup:

Ja dat kan ik me voorstellen, vind de kleuren en de bezel wel heel mooi :wink:

:grin:

2 likes

Ken je verzameling natuurlijk niet maar bovenaan lijkt me geen verkeerde plaats voor deze Seamaster beauty! Ik had ooit dezelfde in mijn verzameltijd in het doublĂ© - vreselijke patsersklok om te zien, maar hij liep als een chronometer!! Nooit service gehad, veel vlieguren gemaakt bij de eerste eigenaar maar strak als een Conny! Een vriend had weer een stalen met lichtblauwe accenten, dat zat me niet lekker natuurlijk. Uiteindelijk die glimmer maar in Duitsland verkocht, en nooit meer zo’n fraaie Seamaster chronograaf kunnen scoren.:unamused:

2 likes

Mijn ZENITH sporto was vandaag m’n horloge ,ooit geruild voor een Zillion sleutelhanger echt gebeurt :smiley_cat:

10 likes

Vandaag deze Velona automatic om. Er zit een ETA 2789 in, compleet met Nederlandse dagaanduiding.
Velona was een merk dat werd verkocht door de V&D. Die winkelketen heeft ie dus overleefd.

12 likes

2 Dugena Chrono’s(Waarvan er een echt nooit meer weggaat :wink: )
2 Sturmanskie’s
Seiko Sarx 033
GW-5000
Amphibia Mod
En nog een hoop/teveel verdwaalde rommel klokjes waaronder veel russen :smile:
Dus ja zou een mooie aanvulling zijn :blush:

Als je het maar met genoeg overtuiging draagt heeft dat juist wel iets vind ik altijd :grin:

Da’s balen zeg
Maar ik heb nog wel een Hasselblad sleutelhanger als je die Zenith weer kwijt wil hoor :wink:

1 like

Het weekend in met

7 likes

Met genoeg overtuiging of een hele donkere zonnebril? Ik had er zelfs nog een hele dikke doublé schakelband voor gekocht, toevallig net vandaag in het te koop topic aangeboden. Deze Seamaster was het overigens maar dan behoorlijk afgedragen


7 likes

Zal er es over nadenken :smiley_cat:

1 like

:joy:

Ook een optie ja

1 like

Tof, G!

Met deze de nachtdienst in.

11 likes

Omega 2384 30t2 1945

Prettig weekend

8 likes

. Helbi Chrono met het bekende Lemania 1341 uurwerk, zal rond de 40 jaar oud zijn

20 likes

Angelus + regendruppels

20 likes