2017: welke vintage draag je vandaag?

Ik heb lang geleden een tijdje gouden chrono’s en omega’s verzameld, en alles is weg nu :grinning:
De 2515 vind ik nog kunnen gezien de vintage look

1 like

Onbegrijpelijk, is toch een supergave klok! Maar Timor is er ook voor blinden anders - oeps sorry misschien wat misplaatst…:sweat_smile:

6 likes

Mijn enige gouden chrono was van Universal - dertiger jaren. Niet echt veel voor gehad van zo’n opkoper antiekhandel in Amsterdam maar kon er nooit aan wennen, vintage of geen vintage :unamused:

Heb enkel wat spijt van deze de Titus, die zou ik opnieuw aanschaffen

14 likes

8 likes

Snap ik wel, heb normaal niet zo veel met wijzerplaten in die kleur, maar dit is toch wel een chique gezicht zo!

1 like

Nice😊

8 likes

Veel overeenkomsten met mijn oude groentje behalve dan het facetglas. Zat dat er misschien bij de rode van jou ook op Nils?

3 likes

Nee op de rode niet…die kreeg ik in een hele mooie conditie behalve het glas(ook geen facet) en liep niet lekker, deze heeft een nieuw glaasje gekregen en een beurtje☺

Hier mijn groentjes😊

De rechter en de middelste hebben wel facetglas🖒

6 likes

Weer regen dus dit horloge geserviced.

ETA 2782 met schroefkroon.
Fijn uurwerkje!

12 likes

De band van dat eerste groentje is erg gaaf.

1 like

Ja…zat er origineel op bij koop…weet niet of hij er ook bijhoort maar past wel mooi, met Citizen op de sluiting.

Ik vind deze kleur groen van dit horloge ook echt prachtig(smaragdgroen🤔)

7 likes

Lekker gekke kasten weer dit trio Nils. Die middelste is vlg mij dezelfde als de mijne maar met andere wijzertjes en in veel mooiere conditie! Kvind ze zo cool die facetglazen, heb er tientallen Enicar kastjes mee maar helaas zijn ooit bijna alle glazen (ik denk bij de groothandel) finaal kapotgeslagen, vermoedelijk om te voorkomen dat ze na afschrijving nog weer in de handel terug zouden komen…Mijn Gevea heeft overigens ook een fantastisch facetglas, echt te gek (even aanklikken om ze optimaal te kunnen zien)

4 likes

Die van jou en mij zijn bijna hetzelfde ja behalve jij hebt dag/datum ik alleen datum.

Gaaf die Gevea🖒…die nummers zijn ook cool😎

1 like

Elk nadeel heb ze voordeel zei JC al :sweat_smile: - Maar als het heel hard & lang gaat regenen heb ik er nog wel eentje voor je :imp:

6 likes

HI
Een knappe, jaartal?

Vandaag mijn Tissot doublé handwinder, kal. 781, jaren '60 :sunglasses:

(Voor de liefhebbers: binnenkort verkrijgbaar in het Horlogemarkt gedeelte van het HF :wink:)

FIJN WEEKEND NOG! :+1:

9 likes

8 likes

Zo laten.
Deze heeft karakter!

2 likes

Heel even geswitched voor de avond - geïnspireerd door die mooie van @Pjotr1 :wink:

9 likes