2017: welke vintage draag je vandaag?

Ligt er aan wat je gaat doen .

Precies! Die linker band krijg je tĆ³ch iets makkelijker schoon!

3 likes

:joy:

Polijsten zelf doen met een iets vochtige washand/doek met tandpasta! werkt grandioos. Nu gebruik ik diamant polijst pasta. Maar dat heeft niet iedereen.

Commandant 4 werkt ook echt geweldigā€¦ Maar ruikt een stuk meer als tandpasta

1 like

Is een ETA 2390. Heb er net weer eentje geserviced. :slight_smile: Zat in een Pontiac.

Grappig is dat het raderwerk nog steeds vrijwel ongewijzigd terug te vinden is in een 2824-2. Als het werkt, waarom zou je 't veranderenā€¦?

Edit - ik ben nu wel zo stellig, maar kijk voor alle zekerheid nog even onder de rand van de balansā€¦? ETA in elk geval, maar er zijn talloze typenummers die allemaal heel subtiel verschillen.

1 like

De krasjes zijn wat dieper maar ik zal morgen eens wat aanproberen. Dank voor de tip!

Ik heb mijn uiterste best gedaan om te kijken gisteren maar ik kon geen nummer ontdekken. Ik wip hem liever niet weer open, het dichtdoen ging nogal (!!) lastig.

Rolex fans hebben jullie dit al eens bekeken ?
straf hoe ze het doen :skull:
Can you spot a fake Rolex?/watchfinder&co

Hij is gaaf!! :slight_smile:Heb je deze nou nieuw of had je hem al? Die Crystate had ik gezien maar deze nog niet geloof ikā€¦

als ze echt diep zijn eerst brasso, of ciff dan weer polijsten met tandpasta.

Ik gebruik nu zelf schuurpapier korrel 1000, dan commandant 4. en voor het heel fijn na polijsten met diamant pasta 1 micron

2 likes

Leonidas met Valjoux 77 uit 1940ā€™s

18 likes

Maandje heb ik hem geloof ik. (Crystate?)

Nu zelf deze om, 9256-5000 uit 1978

8 likes

Seiko 6105-8110 (captain willardā€¦;)) uit ā€˜74šŸ˜Š

11 likes

GlashĆ¼tte Spezimatic

8 likes

12 likes

Ja dacht dat jij een Citizen Crystate had?:thinking:

8 likes

Nee helaas niet (en nu ff op ebay kijkenā€¦)

1 like

Ohā€¦hahahašŸ˜‚ā€¦succes met jagenšŸ–’šŸ˜

2 likes

15 likes

Seiko 6138-0020 uit '71 :wink:

Cross

11 likes