2nd gen MN straps van Erika's Originals

Puik kleurtje :+1: !!

1 like

Dat heb ik nu al meerdere keren gehoord :thinking:

Ik ook. Interessant.

Wat zo’n opmerking toevoegt ontgaat me wel een beetje. Via Bulgarije verzenden/assembleren/etc. zal wellicht goedkoper zijn. Ik gooi het op de frisse Nederlandse handelsgeest, na de enorme investering die ze heeft gedaan met de aankoop van haar weefdingetje. Doet tante Erika goed. :wink:

Lekkere kleur @bordewolf! Zomers. :sunny:

1 like

Ze pendelt tussen Spanje en Bulgarije…

2 likes

@bordewolf mooie kleur. Zou het zelf niet aandurven.

Zit nu even weer in NATO fase. Alleen de all black MN zit nog steeds standaard op de golden Solar tuna.

2 likes

Het zal me verder roesten waar dat bandje gemaakt wordt of vandaan verstuurd wordt, maar Erika rept over ‘hand made’, artisan’ in Valencia enz.
Maar goed, misschien is het goedkoper versturen van spanje naar bulgarije naar NL, of wordt daar het doosje eromheen gedaan, who knows.

Edit: zie post hierboven… 2 standplaatsen blijkbaar. Mystery solved! :sunglasses:

1 like

Dat dus.

1 like

Dat vind ik nog eens een toffe kleur! :+1:t4:

1 like

Zeker! Zat te wachten op deze.
Nu mezelf beheersen voor nog zo’n lekkere MN…

1 like

Aha, dat verklaart het wel dan

en

dus neemt ze kennelijk

mee van Valencia naar Bulgarije (en terug).

:joy: (ik ben nogal goedgelovig).

3 likes

Niet je meest snuggere reactie. Zet je complottheoriehoedje maar weer snel af. Dat weefdingetje staat gewoon in Bulgarije. Dat heeft ze zelf ook verteld, gewoon even zelf opzoeken ipv. iedereen napraten die de bandjes te duur vind … #HatersGonnaHate :sunglasses:

Toedels. :wink:

Het is niet om te haten.

Maar op de website staat toch echt dat die dingen in Valencia geknutseld worden…

Maakt me niks uit, koop ze toch wel, maar zet t er dan niet neer

2 likes

Oké.

Mij ook niet. Verder zal het mij natuurlijk ook een worst zijn waar ze werkt, of ze rolletjes webbing heen en weer stuurt (van Sofia naar Valencia etc.) en waar ze de envelopjes dichtlikt. Een ding weten we zeker, ze worden tegenwoordig vanuit Bulgarije verstuurd. Prima.

1 like

Je reageert wel weer serieus Remco. Kan ik ook wel weer waarderen hoor. Je bent fanboy of je bent het niet :wink:

Ik las overigens hierboven dat Erika op haar website zegt “handmade in Valencia” o.i.d. . Daar was het grapje op gebaseerd.

En nu weer gewoon aardig doen he :kissing_heart:

3 likes

9DE0B854-E13D-4739-9FD4-B7D6361F5F89

Kusjes terug! :sunglasses:

2 likes