3 horloges, maar hoe nu verder?

Beste forum leden,

Het topic met betrekking tot mijn nieuwe horlogebox (klik) bracht mij aan het denken over mijn toekomstige aankopen. Er zijn twee lege plaatsen in mijn horlogebox, maar welke horloges moeten die plaatsen op den duur gaan invullen?

Ondertussen telt mijn ‘verzameling’ 3 pareltjes waar ik zeer blij mee ben en waarbij ik al redelijk wat variatie heb in typen, uurwerken en toepassingen, namelijk:

Meistersinger No1 Limited
Type: Dresser
Functies: Tijd
Uurwerk: Handopwinder
Band: Milanaise

Tissot Couturier Chrono
Type: Sportieve dresser, daily beater
Functies: Tijd + Datum + Chronograaf
Uurwerk: Quartz
Band: Zwart leder

TAG Heuer Aquaracer Calibre 5
Type: Duiker
Functies: Tijd + Datum
Uurwerk: Automaat
Band: Staal

Graag verneem ik van jullie, gewaardeerde forumleden, welke (type) horloges een mooie aanvulling zouden zijn op mijn beginnende verzameling? Wat zou er mooi bij passen? Of wat mist er nu zeker?

Ik ben benieuwd naar de suggesties. Alvast bedankt!

1 like

Offffff alledrie verkopen en een klapper terug kopen :wink:

5 likes

Iets met een blauwe dial?
Mooie verzameling al :+1:
Gr.Wander

1 like

Qua kleur kan er ook wel iets meer variatie in inderdaad :slight_smile:

1 like

Ik denk een blauwe kinetic of solar, tenslotte nog een smartwatch.

1 like

De Tissot eruit en door sparen voor een Omega, En die op nr 1 zetten in de rij.:grinning:

4 likes

Inderdaad een blauwe Seamaster!

3 likes

Ik zou de Tissot en de Tag heuer omruilen voor een Breitling Superocean,… op lange termijn blijken 5 plekken erg weinig. Dus vul ze met wijsheid! Geen compromissen!

Een blauwe Seamaster past altijd!

2 likes

Als je iets kleurijks wil, dan is een vintage chronograph een goeie optie :slight_smile:

1 like

Misschien is drie horloges wel genoeg ? Dan een nieuw kistje voor drie horloges en langzaam gaan upgraden.:+1:

2 likes

Ok ok, dat is duidelijk :slight_smile: Ben alleen bang dat mijn volgende NA dan wel even op zich laat wachten :sweat_smile:

Drie horloges is rationeel gezien zeker genoeg. Er zijn weinig dagen dat ik er meer dan 1 draag :).
Het maakt mij ook niet veel uit dat er nog een tijdje twee plaatsen leeg zijn hoor, maar op den duur komt er wel iets bij.

De kist zelf zal ik niet snel vervangen. Dat zou ondankbaar zijn richting mijn vriendin :innocent:

1 like

Dat was/is ook mijn insteek. :thumbsup:

2 likes

Wellicht een vintage horloge.

2 likes

:joy:[quote=“Haaky, post:12, topic:101529”]
Dat zou ondankbaar zijn richting mijn vriendin
[/quote]
5 horloges is misschien toch beter :smile::+1:

1 like

Mijn advies is om als je de verzameling gaat aanvullen dan altijd voor beter & mooier te gaan dan wat je al hebt. Middelmaat erbij voegt niets toe. Dus sparen voor een Tudor, Omega of iets dergelijks. Tot die tijd heb je drie fantastische horloges om te dragen.

2 likes

Wordt in ieder geval ondersteunt door de vriendin. :joy::wink:

1 like

Alles eruit en deze kopen

10 likes

Zeker. Ze kwam zelf met een box voor 5 horloges aan :wink:

2 likes

Box ook eruit en een winder ervoor in de plaats.