Dank je wel! Dat zou ook mijn insteek zijn.
Nu het doel nog vaststellen
Een horloge uit je geboortejaar/maand is misschien een mooie aanvulling en hoeft je de kop niet te kosten.
Een blauwe Monaco : vintage, blauw, vierkantā¦
Dat is ook een insteek natuurlijk, gewoon overnieuw beginnen
Ik begrijp je wel hoor, maar ben nu nog zeer tevreden met de huidige horloges, dus alles eruit is wel wat rigoureus.
Snel voordat jij zelf een box met 12 of meer vakjes kon kopen zeker? Inperken voordat het uit de hand loopt
Hmm, zo had ik het nog niet bekeken
Als ik het zo aanschouw, mag een stuk van Hollandsche bodem niet ontbreken. Een Sea Fury van Aramar zal kleur in je box en in je leven brengen.
Aim high! Een van deze lijkt me een goede aanvulling;
Ik denk dat er zoveel leden hier begonnen zijn!! Ook ik maar mijn collectie Omegaās telt iets meer als 5:blush:
Ik neem het in overweging. Maar ik weet niet of ik er nog een TAG bij wil of dat ik ook in merken wil blijven variƫren, keuzes
Als je voor een 4de gaat zou ik ook naar een Aevig Valkyr kijken.
Lijkt me een prima aanvulling op je huidige collectie.
Nooit geweten dat Aramar Nederlands is
Maar iets van Nederlandse bodem is wel een leuk idee!
of natuurlijk de HFLE 2016 Aevig, ook mooi en staat hier al een paar keer te koop
Ook mooi, maar met de Valkyr wat kleur in de collectie.
De Tudor kan mij nooit echt bekoren.
De Omega daarentegen
De Monaco gaat er denk ik ook nooit komen, al vind ik hem wel heel mooi, maar heb er geen klik mee.
Een Maurice Lacroix pontos s diver of een longiness legend diver voor erbij?
Ik zou zeggen nog een klassieke kleine seconde dresser a la Stowa Antea, Stowa Marine, Mühle Glashütte Teutonia of Nomos. Niet per see Bauhaus, maar het mag altijd natuurlijk.
Bauhaus:
Marine:
En dan nog een fatsoenlijke piloot. Dan heb je twee dress horloges, een tool watch, een daily chrono en een uitgaanshorloge.
Ik stel voor de Alpina Startimer Zeigerdatum:
of de Oris Propilot day-date:
Toen ik in December met Chip stond te praten in Hoevelaken liet ie me zien dat er ook Corvidās in automatische versies aankomen.
Ik vind de RVS full lume dial met oranje wijzers wel erg tof. Als je dan van Nederlandse bodem wilt, inderdaad honderd keer liever een Aevig of een Pellikaan dan een Aramar.
Mein Himmel, wat zeg je nu? Neeee⦠Ik zou de Tissot inruilen op een Hanhart MonoControl of Stowa Marine Klassik Chrono, maar de Tag ruilen voor een Breitling⦠Neuh.
Ik blijf erbij!!
De rationale hierachter is dat elk plekje kostbaar is als er maar 5 beschikbaar zijn en dat er dus iets speciaals in moet. De Tissot Quartz moet dus sowieso weg. Aangezien de TH een toffe duiker is, in de categorie een beetje bling, moet die vervangen worden door een exponent uit die categorie: Breitling Superocean!
Zo af en toe mis ik mijn ex nog wel
Overigens zou een Avenger ii GMT het misschien ook wel erg goed doen op dat plekje.