Een vintage chrono en een zwarte G-Shock naar smaak?
Een mooie Breitling Superocean met blauwe plaat zou niet misstaan
N g-shock erbij⦠De basis van elke goeie verzameling !
Mooie suggesties! Thanks!
Ik zou ook een plek inruimen voor een Pellikaan, dan heb je ook een fraaie handwinder in een tof formaat terwijl je spaart voor een Panerai.
Die is inderdaad fraai!
Grappig om te zien hoe dit topic wordt gebruikt om allerlei eigen voorkeuren te delen. Misschien is het handig om een indicatie te geven van je budget - nu of op termijn.
Als het hoog genoeg is zal ik wel een plaatje sturen van een mooie PP (nee, niet in bezitš§)
Dat werkt vaak zo ja. Je kunt immers moeilijk zeggen: TS, Dit horloge (merk/type) is jouw smaak, echt waar. Koop dan. Dus je deelt wat je zelf zou doen/willen.
Zelfs als je globale adviezen geeft zonder een model te noemen is het vaak net zo rationeel om iets radicaal anders te adviseren. Het is tijd voor een chrongraaf/vintage horloge/haq/dresser/blauwe wijzerplaat/upgraden van de goedkoopste anders is er geen balans/in house/etc etc. (Waarom dan??? Er is niets mis met 4 dressers, of zelfs 3 subs, als dat je ding is). Maar het lezen van andermans beweegredenen geeft op den duur wel inzicht in wat je zelf vind. Daarom is het leuk en nuttig.
Helemaal mee eens!
Er komen toch elke keer type horloges en merken voorbij die ik niet ken. Zo leer je ook nog eens wat!
Het is juist de bedoeling dat iedereen zijn of haar voorkeur hier deelt .
Een budget noemen zou kunnen, maar dan beperk je de suggesties ook weer. Alles is mogelijk, dream big!
Ik mis hier een chrono, wellicht als je in de th hoek wilt blijven, de volgende opties:
Beide met een zeer eigen gezicht, topstukken en tijdloos ( vooral de telemeter)
Uhm,⦠dat is toch het hele punt van het topic? Voorkeuren delen en topicstarter daarmee van inspiratie te voorzien.
Die Calibre 17 is een beauty!
Het was een vaststelling, geen kritiek en bovendien maar een deel van mijn post
Op zich een hele aardige vraag, daarom zal ik er wat dieper op in gaan met uw welnemen.
Het is een allerleukste verzameling zo maar, wil je upgraden?
Zo niet:
(1) Koop een G shock, je wilt niet geloven wat er met je gebeurt als je een G shock om doet, bijna een zelfde beleving als met een Rolex GMT
(2) Koop een Russische Amphibia duikhorloge, niet normaal wat je krijgt voor die prijs! Plus prachtige ruwe afwerking waar ze in Rusland zelf geen brood van lusten maar zeker onverwoestbaar.
Top duikertjes die in geen enkele verzameling mogen ontbreken.
Maar OK, er is natuurlijk ook nog plan-B, dan ga je steeds duurdere net niet horloges kopen, we kennen alle verhalen wel
Tudor is zeker te overwegen.
Grt.

dan ga je steeds duurdere net niet horloges kopen
Het is dan natuurlijk maar de vraag wat er valt onder net niet horloges.
Voor sommigen is een willekeurige TAG Heuer de holy grail, anderen doen het niet voor minder dan een Panerai of een GMT master.
Ik denk dat er in dit geval ook nog een optie C is. Namelijk gelijkwaardig aan de huidige collectie uitbreiden
Persoonlijk vind ik dat er nog een mooie Fliegeruhr bij kan