Ik heb een set van 3 en dat is ook voldoende voor mij. 130+… waar laat je het?!
LOL, zo gaat het niet hoor.
Merendeels in de kluis
Er ligt een aantal bij de horlogemaker, wat beatertjes thuis.
Op dit moment 13
Kom van 18+
Heb ingedikt en “upgraded”
Kom toch tot de conclusie dat ik mijn Seiko duikers en dressers mis
Ook de Certina Big Date had ik moeten houden….
Weet me nog te bedwingen
Volgende stap is 10
Mooie exemplaren Thijs
3×12+ en minstens 1x12+ te veel.
Minder dan 20 zou toch beter zijn, alhoewel ik mij niet snel bij 6 oid uit zie komen, ik zou niet weten welke 6
Inkrimpen blijkt heel lastig zijn.
Het is net als afvallen, 1kg is er zo af,.2 zijn er ook zo weer bij🤷
Stuk of 120…
Is nog niet voldoende hoor, 365 dagen per jaar en 366 in een schrikkeljaar…
Ik zit op 5, maar wil naar liefst 3 (mogelijk 4).
Het wordt moeilijker en moeilijker want er is zo veel moois.
Das heel beperkt! Welke 5 zijn het?
Iets van 150 ofzo waarvan ruim 100 Tissot’s.
Er begint wel een klein beetje verzadiging op te treden, al kan ik nog best een handvol opnoemen die er nog bij mogen. Alleen het budget staat dat voorlopig niet toe
Ik kom erachter dat ik m’n goedkopere horloges (toch) niet draag (no offence to anyone) en alleen de wat duurdere om m’n pols gooi. Zodoende is de collectie tot twee geslonken.
Ben nog wel aan het loeren naar een Explorer I, Nomos Club en Pelagos. Waarmee de uiteindelijke collectie op vijf zal uitkomen… (nou ja, een Aquaracer is ook mooi…) Zes dan… max… denk ik… ooit…
Fraaie collectie
Ik zie momenteel deze 2 als mijn volledige collectie. De rest heb ik niet in huis, en probeer ik ook niet te dragen. Lukt aardig. Zo langzamerhand wil ik deze set weer uitbreiden. Dit jaar mag er nog 1tje bij.
Momenteel is dit het. Mag nog eentje bij, iets leuks van Tudor of Omega. Of nog een vintage Tag? In elk geval wat kleur of iets ‘drukkers’ als een chrono. Of misschien toch een makkelijke Seiko?
Ik heb in principe plek voor zes horloges. Maar eigenlijk vind ik vier wel genoeg.
Heb even geen foto van de collectie bij de hand. Maar weet, dankzij het inmiddels weer overzichtelijke aantal, nu uit m’n hoofd wat ik heb:
TAG Heuer Aquaracer quartz
TAG Heuer Carrera Calibre 5
TAG Heuer Formula 1 chrono
TAG Heuer 1500
Omega Seamaster Cosmic
Certina Newart
Squale 1521 blue blasted
Squale 1521 Onda
Seiko Samurai
Seiko solar Tuna
Swatch Gray Hero chrono
Nou ja, als ik de Swatch niet meetel -die vond ik toevallig laatst weer, ergens achterin een kastje en hij liep gewoon nog -, zit ik op 10 en dit was ook mijn streven. Kom van ruim 20 en dat vond ik echt teveel. Mijn ideale aantal zou een stuk of 5 zijn of, mooier nog, 3. Maar dit gaat nooit lukken…
Alle TG’s er uit voor die carrera die je zo graag wilt, en al de rest weg voor een nieuwe King seiko die je zo graag wilt. Hou enkel nog de squale blue blasted over, en je hebt de ideale set.
Geen dank
Goed verhaal.
Van dik hout… Stond pas geleden nog op het punt om zoiets te doen. Maar werd middenin de nacht in paniek wakker en besloot dat ik het toch maar niet moest doen. Heerlijk geslapen, daarna weer.