3 of 12+ of toch 6 - hoe groot is jouw collectie?

Zo tof die Zeniths! Kan je niet voor een Zenith & Staudt only collectie gaan?! :innocent::laughing::wink:

1 like

Nope want …

Breitling huwelijkscadeau
Omega Mark II horloge van vader gekregen
Certina Granges: designfoit in uurwerk waardoor snelzetring datum niet werkt

Betekent wel dat de Omega Seamaster 300 Master Co-axial en de Certina Heritage chrono weg zouden kunnen. Ook de Longines limited kan uit de doos.

Dat is ruim genoeg voor de blauwe guilloche chrono …. Hmmmm

Door mijn laatste NA besloten een beetje in te krimpen. 1 erin, 3 eruit. Zo wordt het een 6-piece collectie voor nu :blush:

1 like

Oef…. zo herkenbaar!

3 :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

4 likes

Lijkt me met deze drie ruim voldoende!

Dat zijn 3 dikke apparaten :ok_hand:

Dit is de core collectie. Met nog een paar pieces on the side.
Maar idealiter dus een 8 piece collectie (2 vintage + 6 modern pieces)

5 likes

Ik weet niet in welke context dit geschreven is. Voor mij is het namelijk niet zo hoe minder, hoe beter. Ik vind het zelf juist erg leuk dat ik zo’n variatie heb en hierdoor eigenlijk iedere dag van de maand een andere om mijn pols kan doen.

Ieder zijn meug @Chillekasper, en als ik al zei

Ik merk dat ik het vervelende vind als ik horloges in de doos heb liggen waar ik niks mee heb en die ik nooit draag (die twee dingen zijn voor mij ook nauw verbonden - een horloge is een stuk gereedschap in mijn ogen) vandaar dat ik mijn collectie niet te groot wil laten zijn of worden.

Gewoon 1 en iedere dag dragen (zwemmen/werk/evenementen).

4 likes

Ik heb er maar een paar.

2 likes

Ik ook net als jij gok ik. :sneezing_face:

1 like

Ik doe m’n best om het voorlopig bij deze 5 te houden. Al voel ik soms de noodzaak om nog een beater toe te voegen die minder hardcore is dan de g-shock en een dedicated dresser, al draag ik voor werk nooit een pak en kom ik met m’n vintage 1601 ook meestal wel goed weg.

9 likes

Nee hoor je hebt echt nog een dedicated dresser nodig! (Hier een alibi om nog een horloge te kopen)

1 like

Haha! Tnx!! Dat had ik precies nodig :slight_smile:

1 like

Dit is de collectie nu:

Plus een f91w die de kids lenen als ze buiten gaan spelen en op tijd terug moeten zijn, en een Squale en een g-shock in het blauw.

4 likes

Oef. 130+ horloges…

1 like

Foto?!

13 jaar lid. Das toch 10 per jaar.

1 like