Yes sir zwart of blauw?
Zilver!
Heb denk ik een stuk of 16/17 horloges. Sommigen zouden weg mogen (stuk of 7/8 schat ik) (krijg ik niets meer voor, plakmerken uit mijn begin periode) en sommigen gaan nooit de kist verlaten wegens emotionele verbondenheid.
Soms denk ik wel eens om terug te willen gaan naar 2 tot 4 horloges, maar kan mij er niet toe zetten een aantal, nooit meer gedragen maar vol emotionele waarde, weg te doen. Dus, alles ligt prima in een kist.
Zelf heb ik op het ogenblik 7 horloges, alleen merk ik dat ik sommige soorten niet of zeer zelden draag.
Mooi antwoord.
Less is more zou ik zeggen - maar het is jou collectie uiteraard
Maybe…
Wel op staal
Heb nog geen fatsoenlijke real-life foto’s kunnen vinden
Heb de zwarte variant gehad en dat was echt zo’n alleskunner en goed draagbaar horloge
Op dit moment heb ik er 29 . Er mogen er wel wat gaan voor een upgrade …
Ik heb er zo veel omdat ik ook een account op instagram heb en dan is het leuk om eens wat nieuws te laten zien . Flippen doe ik weinig vandaar dat ik een beetje over compleet ben .
www.instagram.com/vintagerussianwatches
Voornemens doe ik niet meer aan , ik kan al na een uurtje verzaken .
p.s. woon alleen
O wow zijn een hoop mooie horloges!
Er staan wel een paar filmpjes op YouTube die wel een goed beeld geven volgens mij. En anders toch een keer naar Ace ofzo!
Ík moet gaan nadenken, zo belangrijk vind ik de aantallen in mijn “collectie”.
Ach, ik heb een aantal horloges in bezit en dat zijn er meer dan 5 en hoeveel meer het is weet ik niet.
Gaandeweg gemerkt dat ik een liefhebber ben en geen verzamelaar.
Ik heb het aantal dan ook gereduceerd tot 5 die ik in roulatie, of waar ik zin in heb, draag.
Nog een paar oudjes en vintage met een verhaal die ik niet meetel en ook niet van plan ben weg te doen.
Als ik iets nieuws wil moet er ook iets weg van de 5 weg.
Haha, goede schatting! Draag je ze allemaal nog?
Mooi streven! Probeer ik ook te doen maar dan met 6 stuks. En soms heb ik besloten dat ik er eentje ga verkopen, zet ik die vast te koop, en koop ik vast een nieuwe…
Nee, het zijn wat horloges die ik ooit kocht en dan jaren droeg om dan weer eens wat anders te kopen.
Er zijn er 3 die ik draag denk ik, de CW C60 erg veel, dan de Boldr Venture die ik nu weer even draag. En een Citizen die ik van mijn vader heb gekregen en verder liggen er wat tissot’s, nog wat Casios, nog wat vintage en nog een paar meen ik.
Allemaal prachtig!
Probleem bij mij is vaak dat ik na een verkoop, die ik soms doe, mezelf er weer op betrap dat ik er één of twee voor terug koop. Dat terwijl ik toch zeker minder horloges wil.
Always on the hunt…wanneer komt de rust?
Ja dat vraag ik mezelf ook regelmatig af. Cold turkey alles verkopen en afkicken?! Horlogepleisters liggen naast de nicotine variant in het schap.
Precies! Welke neem ik mee op vakantie, worstel ik deze ochtend mee. Ik denk de duiker en de g shock - en geen extra banden want anders ga ik daar weer mee swapped.
Ik mik nu op niet meer dan 6, met 1 centerpiece (Squale), een g shock, een sentimentele fossil, een tissot als dress. En die andere twee plekken worden nu nog opgenomen door twee vintage horloges die te koop staan.
De Squale wil ik dan upgraden naar een doxa of een andere sjieke duiker die je elke dag kunt dragen