Dan moet je die vijfde ook even laten zien!
Ik hoop bij elke nieuwe dat die het horloge wordt waardoor ik de rest meteen verkoop. Helaas nog nooit gebeurd, maar er is dus echt hoop
Snap ik heel goed. En aan de andere kant zijn die 13 je zo lief dat je het je niet voor kan stellen dat dat ooit gebeurt.
Ik was met name verbaasd dat ik na dat besluit zo makkelijk afscheid kon nemen van deze horloges. Er is er één waar ik toch wel spijt van heb en regelmatig check of die ergens te krijgen is. Was nog wel één van de goedkopere. Dat was deze:
Die is ook heel mooi! Die angst om achteraf spijt te hebben, heeft me ook wel altijd tegengehouden. Gelukkig zegt m’n vrouw ook altijd (onafhankelijk van welk horloge ik zeg te gaan verkopen): je gaat toch niet je mooiste horloge verpatsen?!?
Heel mooi!
Gaaf, zeker de Defy. Ook omdat ik m nig mis in mijn Zenith line-up
Waar heb je de Zenith doos vandaan of is dit eigen creativiteit?
Ja, die Defy is echt geweldig. Hoop dat je die nog een keer aan je verzameling toe kan voegen.
De Zenith doos is een officiële, heb hem van Chrono24.
Ben wel benieuwd naar jouw
Fotootje?
Heb er even tijdelijk 7. Heb me niet aan mijn eigen regel gehouden dat er eerst 1 uit moet voordat ik een nieuwe mag . Snel dus een in het blauw zetten en terug naar 6. Merk dat ik nu al baal dat ik er 1 niet kwijt kan in de doos.
Sodemieter…
Die Tipo cp2 Flyback, die Pilot…
Realiseer me nu dat ik ze inderdaad voorbij heb zien komen in het Zenith Only topic.
De Defy zou hier heel mooi bij passen…
Ik ga het blauw heel erg in de gaten houden nu om te zien wat je wegdoet
Niets bijzonders (binnen al het geweld hier) hoor. Heb een Seiko 5 die ik mooi vind maar die nooit perfect droeg. Die nu vervangen door een mooiere en comfortabelere Baby Alpinist. De 5 moet dus alleen nog in het blauw
Dus van:
Naar:
Goeie upgrade! Draagt de baby alpinist wel goed?
Heb je hem nog?
Tot nu toe wel. De iets rondere lugs en de vouwsluiting op leer zorgen dat hij beter blijft zitten. Had ook de band kunnen vervangen van de 5, maar wilde ook gewoon een upgrade
Nondeju
Ga nou gewoon voor de Tudor BB36 Goran