3 x omega , juweeltjes?

Ik heb dezelfde inderdaad, maar mijn jaren 70 witschi heeft een microfoon, kan ik dus ook bij wijze van spreken een los circuit op leggen, voorzien van stroom en testen.

1 like

Ah ja inderdaad, ik had eigenlijk naar de tikfrequentie van de wijzer willen refereren. Dank voor de uitleg!

1 like

Zo die doet t !
Nu nog een pakking zien te vinden…

10 likes

Gaaf! :star_struck:

Very nice indeed :ok_hand:
Hele mooie NA’s!

Ohhhh nr. 2 is…

De rest ook, maar nummer twee in het bijzonder

Die Constellation is wat mij betreft de topper. Mooi hoor. Die andere mist helaas de stalen band en die zijn moeilijk te vinden. Is dit ook degene met de micromotor @Bernard?

En die eerste heeft een aparte wijzerplaat, heb je daar een foto van?

Leuk om te zien dat ze hier op het hf zijn beland. Had een bod gedaan op de Constellation electroquartz maar de verkoper had de voorkeur voor de verkoop van de complete set. Heel veel plezier ermee, en hopelijk krijg je alles netjes werkend🙂

Mazzelaar! Pakking zal moeilijk worden. (Als je één kan vinden of meer zou ik ook graag één willen)
Ik was van plan iets uit fkm rubber te snijden.

Hm zag er 1 op ebay , maar die zag we r gewoon rond uit… heb jij een artikelnummer ?

Als ze niet meer te vinden zijn , dan wellicht printen. Ik kan het in tpu proberen anders moet ik op zoek naar flexible resin voor de uv printer

De 1301 , daar heb ik inmiddels ook de goo en gunk vanaf…

Bweh…

Batterij er in gestoken maar die wil niet lopen , als ik de vork met de hand laat trillen beweegt alles… iets electronisch dus…

De 1300 loopt wel maar is , een beetje ingelopen , nu aan het dubbelsteppen… die loopt nu 2 x zo snel , daar nog wat stelwerk verrichten …
Alhoewel ik nog wel een volt reducer heb indat formaat… betere oplossing wellicht !
Dan maar vaker batterij wisselen…

Ik zal later nog ff verder kijken, maar het is blijkbaar Omega 088.0140N

Kijk voor zowel de 1300 als 1301 een oplossing :slight_smile:

1 like

Kan, maar op zich zou ie het met een moderne zilver oxide batterij ook moeten doen.
(Ik moet nog ergens een service manual hebben)

Laat maar weten dan ! … ben inmiddels de dag al door met deze snelle jongen :slight_smile:

Deze ?

1 like

Yes, da’s een aparte! Mijn gevoel neigt naar een redial, maar misschien dat de kenners meer weten. Wat denk jij @Bernard of @Ruud

1 like

X13048 | Back Gasket, Rubber, Omega 088.0104 (cousinsuk.com)

Ook bekend als X13048

1 like

Volgens mij niet hoor Ruben. Waarom denk je dat?

Ja, ik zat ook bij cousins te kijken. Jaren geleden voor mijn hoekige exemplaar gewoon “even” alle pakkingen en een nieuw glaasje besteld :smile:

1 like