321 is back!

Prachtig!

Wat een prachtig caliber !

img-sp-321-platinum-caseback-smallb

3 likes

Dat zou je mogen verwachten maar de opvolgende uurwerken waren gewoon eenvoudiger en daarom goedkoper te produceren dan de column wheel 321. Nu moet je dus een premium gaan betalen zodat Omega je geeft wat je eigenlijk al die tijd had moeten krijgen. Chapeau!

2 likes

Daar ben ik het persoonlijk niet mee eens. En dat hoeft ook niet.
Het gaat mij ook om het verhaal dat erachter zit en neem aan dat jij die ook kent.
Daarbij is het zeker geen Mickey Mouse horloge en is Snoopy aan de voorkant bijna onopvallend aanwezig.
De prijs, daar heb ik het maar niet over. Voor de bezitters natuurlijk wel een prettige bijkomstigheid.
Die was in 2015 “gewoon” €6000.

1 like

Ik vind het een geschikte jubileumeditie, laat alle haters maar roepen :blush:

Deze moest dan ook boven alle andere staan, vandaar de keuze voor platina en maanmeteoriet op de wijzerplaat. Dan nog eens een prachtige en beperkte heruitvoering van de 321 en je krijgt een heel erg luxe uitvoering van de Speedy maar meer onder de radar dan de gouden en two tone. Daardoor alleen al vind ik 'm geslaagd!

Ik had liever een upgrade van de standaard Speedy gezien, maar een 321 gaan ze er niet instoppen want dit devalueert alles dat ervoor kwam. Misschien met tijd de 3861 ipv de 1861, maar je weet gewoon dat er dan weer een smak geld meer zal mogen neergeteld worden. En historisch gezien weer minder accuraat
 :thinking:

Conclusie: ik blijf blij met mijn incoming Speedy en de prijs die ik ervoor betaald heb. Alle nieuwigheden laat ik aan de liefhebbers over, ik geniet wel van de foto’s :wink:

Ps: de Snoopy is gewoon prachtig imho en je moet het verhaal achter Snoopy kennen. Gewoon een van de mooiste LE’s :+1:

1 like

Ik zit natuurlijk ook een beetje te stoken :wink:

Zelf vind ik het helemaal niks maar vrijheid blijheid als iemand met een Snoopy wil rondlopen
 :ok_hand:t3:

Bedragen gaan mijnsinziens helemaal nergens over

1 like