3e Lid gezocht: Omega SMPc of toch...?

Ik vind het een gaaf model, vooral qua kleur, case vorm en bracelet, alleen de 3, 6, 9 en 12 op de dial kom ik niet echt over uit…

1 like

Dan raad ik je zeker aan van deze eens te passen, op foto’s springen die details er altijd meer uit, maar om de pols valt het allemaal beter mee :slight_smile: en je houdt behoorlijk wat geld in je zak voor wat anders :wink:

1 like

Mooie combo was dat! Nu wil ik de Peter Blake en de blauwe SMPc… :sweat_smile:

1 like

Dat denk ik ook wel inderdaad, ik ga me eens oriënteren waar er hier in het Zuiden een Oris dealer in de buurt ligt. Thanks voor je suggestie! :slight_smile:

1 like



De Movember zonder de vreemde 3/6/9/12 in de dial ook leuk

3 likes

Dank je voor de foto’s! Die Movember uitvoering lijkt me inderdaad iets geschikter (voor mij dan). Ik ga eens op zoek waar ik hier in de buurt ze kan proberen :+1:

1 like

Alleen heeft die PB een rails-bandje……. :open_mouth:

Waar is dat…? Je mag die van mij gerust even proberen om een indruk te krijgen.
De Movember is helaas weer weg

1 like

Deze?

Of toch deze…

3 likes

Jammer dat deze band blijkbaar niet op maat gemaakt kan worden voor een 16cm damespols, anders waren wijner wellicht uitgekomen!

1 like

De “sword-hands” Omega seamaster aan de rechterkant is een van de mooiste die ze ooit hebben uitgebracht naar mijn mening. Clean ontwerp. Toch een interessante wijzerplaat met die wave dial (mooier dan de nieuwe wave dial) en een meer vintage ipv moderne uitstraling.

De Omega Seamaster aan de linkerkant is natuurlijk een iconisch horloge. Maar ik vind het ontwerp veel minder tijdloos. Het oogt erg jaren '90 . Met die skeleton hands, glossy uitstraling, dikkere case.

Ieder zijn ding. Maar voor mij… it’s not even close.

4 likes

Zuid-Limburg, waarschijnlijk niet erg in de buurt…

1 like

Zo is die toch wel mooi de Aqua Terra met blauwe dial :star_struck:

1 like

De Oris sixty five, de movember editie, een Rado captain Cook, een Halios Seaforth, de gemiddelde Squale 1521, een Stowa Seatime… Kortom, voor mij verslaat zelfs een SKX op leer een SMP, omdat ik het ontwerp lelijk vind.


standard



1 like

No contest…

10 likes

dit

8 likes

Voor mij is dat dus andersom. Ik vind de oude oprecht cool. Maar de oude voelt als een “1k horloge” en de nieuwe als een “2-3k horloge”. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ben niet gevoelig voor vintage. Jammer, want qua looks is de Peter Blake fantastisch!

Ik kan best wel wat hebben, maar het houdt ergens op. De aardigste manier om dit te zeggen: wat een verschrikkelijk horloge! Echt alles wat ik niet wil terugzien op een horloge. Wat een hel!

De squale wil ik nog wel onderschrijven.

1 like

De Halios vind ik ook interessant, maar helaas is datum wel een must voor mij persoonlijk. De rest is het net niet voor mij, m.u.v. de Movember dan :slight_smile:

Aqua terra ook erg mooi, maar komt naar mijn gevoel in vaarwater van de prince.

Als je met tramrails net als ik geen probleem hebt, vind ik ook de smp300 een sterke. Heb zelf de nieuwe wave nog niet IRL gezien. Misschien wachten tot alle opties voor handen zijn geweest?

Andere combi misschien als de aqua terra hoge ogen gooit, dan een witte duiker als een breitling ofzo? Heb je er een ander merk bij in de collectie.

Of de prince naar een datejust en een blauwe snowflake sub als duiker erbij?

1 like

Dit dus! Blauwe SMPc, mét de prachtige tramrailband (jaja, je bent niet de enige…) en daarbij de prachtige rubberband van Zealande nemen, heb je effectief tweehorloges voor de prijs van één! (en een bandje…)

5 likes