3e Lid gezocht: Omega SMPc of toch...?

Tramrails juist mooi inderdaad dus dat is geen pribleem voor mij. Nieuwe wave gaat niet in het budget passen en wat ik er tot nu toe van heb gezien ook niet echt wauw nog.
Een Colt 41mm heb ik ook over gedacht maar ook die moet eerst gepast worden denk ik.

Prachtig inderdaad! Staat tot nu toe op plaats 1 ja, met de Peter Blake op 2 :thinking:

1 like

AT! 100% :star_struck: (ik ben beetje bevooroordeeld, is mijn grail op dit moment)

2 likes

Die van Wouter.

Cool en zeldzaam dingetje onder de Omega-lobi’s.

Als je dan toch een Omega chrono wil, kies deze. Als je van voetbal houdt…zit je helemaal gebakken.

4 likes

Liefst juist geen chrono :wink:
Wel een cool model dat is zeker!

Die kleine wijzers kan elke horlogemaker er vanaf halen hoor. :wink: :+1:

1 like

Lukt zelf evt met een nijptang ook nog wel, maar ietwat zonde denk ik :slight_smile:

1 like

Zoiets:-)

2 likes

Mooi is die zeker! Maar 42mm en niet gepast hebben is een no-go voor mij sowieso.

Ik ga wanneer de tijd het toe laat de Peter Blake passen bij @charlesb52 en ook even zijn Colt41.

Als het mee zit met 1 van de 2 terug naar huis dan weer :smile:

1 like

Deze dan, veel mooier dan de SMP, heb er nog steeds een beetje spijt van dat ik de SMPc heb genomen en niet de UN:

2 likes

Ook heel erg apart, maar denk niet binnen budget? Geen idee wat ze kosten ongeveer tbh…

Wat 'n lillekerd……… :rofl:

4 likes

Whoopsie, ik had bij budget 3.5k max gelezen. De wens is de vader van de gedachte zullen we maar denken.

1 like

Beter een lillikerd aan de pols dan aan de hand

2 likes

Ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Ik kan mij voorstellen dat de oude beduidend minder “luxe” aanvoelt. In principe is hij dat ook gewoon. Maar toch… :grin:

1 like

Deze dus!

4 likes

De SMPc van vorig jaar heeft eigenlijk alles was ik miste op de vorige modellen. Geen waves op de wijzerplaat. Opgelegde indices en een kleinere sluiting i.p.v. zo een grote banaan onder je pols. Het geeft hem een luxere uitstraling.

2 likes

Ik zeg doen :+1:t3::smiley:

3 likes

Incoming :slight_smile:
Ooit gehad, verkocht, spijt, opnieuw gekocht…

9 likes

Toch gelukt :yum:

1 like