Dat je die 2254 gekocht hebt, prima. Maar die Tudor wegโฆ Ten faveure van een blauwe SMPc?
Sorry.
Mooie 2254, dat dan wel weer.
Neinnn, SMPc stond los van de Tudor. Die stond al langere tijd te koop en toen die verkocht was is er een 2254 voor in de plaats gekomen
Tudor is lelijk
@Riddler lelijk absoluut niet,Tudor heeft meerdere erg mooie modellen vind ik zelf.
@BobT , de extra mm deed het hem voor mij. SMP valt qua formaat en omvang beter op mijn pols.
Meen je dit nou? Alle Tudors of een specifiek model?
Anders profileer je je als een Omega fanboy
wel eens een om gehad? was ook geen fan van Tudor, totdat ik er een paste vorige week en ben toch redelijk verkocht op dit moment.
En ik maar denken dat ie zich profileert als iemand die Tudor lelijk vindt.
Ik had de Tudor - Speedy - 2254 combo gehouden, Had ik al gezegd dat die 2254 leuk is? Goeie keuze, wat Omega duikers betreft.
Het lijkt er sterk op dat iedereen daar anders over denkt.
Ach er zal ooit nog wel weer een Tudor erbij komen. Nog heel wat jaartjes voor me om de hobby voort te zetten! En ik meen me te herrineren dat jij de 2254 wel leuk vond ja
Afschuwelijk die snowflake
Lelijk zou ik het niet willen noemen. Wel wat lomp, zeker in vergelijking met een SMPc. De lompe markers en de rare urenwijzer zijn aan mij ook niet besteed. Maar het past wel bij een toolwatch.
sorry, maar dat is geen antwoord op mijn vraag
Heb jaren lang Alfa Romeo gereden (20 jaar) voordat ik Alfa ging rijden was het voor mij een spuuglelijke auto, met alle vooroordelen vooraf ingenomen van dien.
Tot mijn toenmalige collega aangaf, heb je er wel eens in gereden? Nee ik kwam uit een Opel familie, had nog nooit in een Alfa gereden, hij gaf mij de sleutels van zijn Alfa 145, een rondje over het industrieterrein, 15min later was ik verkocht twee maanden later kocht ik mijn eerste Alfa 145 gevolgd door nog een 145, 147, 156 met daar tussen 2 x een Punto, en een keer een Lancia. Nooit problemen gehad, nooit gekke reparaties e.d.
Wat ik hiermee probeer aan te geven dat je in sommige gevallen het eerst moet ervaren alvorens je er echt een goed oordeel over kan geven, dat heb ik inmiddels ook wel geleerd mbt horloges, ging voor Oris, week uit naar Omega en ben nu in de race voor een Tudor enkel en alleen omdat ik het heb ervaren.
Ik vind die snowflake lelijk
Daarom zou ik het nimmer kopen
Wat moet ik er anders ven maken
Dus passen is kopen bij jou? nu snap ik waarom je zoveel prachtig klokken hebt aangeschaft de afgelopen periode
Daar gaat het toch niet om. Ik vind gewoon die snowflake niet mooi
Anderen wel. Meningen verschillen toch?
Tudor is gewoon mijn merk niet. Net zoals anderen omega misschien niets vinden
Hetzelfde voor Panerai. Zou ik ook niet snel kopen
Ik weet niet hoe ik het je anders moet uitleggen
Horloges welke ik heb gekocht zullen anderen wellicht ook niet mooi vinden.
En dat mag!,
Gaat niet om een mening, gaat om een ervaring dat is enkel het geen wat ik aangeef niet meer niet minder.
Dus adem in adem uit, mijn doel is niet om je te frustreren verre van, ik probeer je ogen te open zonder enige verplichting, no hard feelings!
Je hoeft toch mijn ogen niet te openen
Ik weet wat ik wil dragen of niet wil dragen
tudor behoort bij de niet dragers
Heb er bij de Ad een om gehad. Maar nee
Is niet mijn horloge
๏ธ:grin:
Had dat gelijk aangeven, dan was deze discussie niet nodig geweest
Ach een leuke discussie is nooit weg