3e Lid gezocht: Omega SMPc of toch...?

Het ging ook niet over een geïsoleerde eigenschap.

1 like

Ik vind de Halios erg mooi, maar als ik de keuze heb dan verkies ik een SMP erboven.

Mooi model ook, alleen wil sowieso iets op staal en liefst ook blauwe dial.

Was als voorbeeld.
He hebt hem ook op staal én in het blauw.

1 like

Zie het inderdaad nu, op staal stuk mooier maar dan verkies ik de Colt 41 boven deze persoonlijk als nog. Maar bedankt voor de suggestie! :wink:

1 like

Logisch, de Omega IS twee klasses hoger.

1 like

De PO vind ik ook erg mooi! Ook al voor gekeken maar een mooie 2ehands fullset zit een stukje hoger dan een gloednieuwe SMPc.
Eerste keuze was ook een 2254, maar dat is toch verandert en nu staat de SMPc bovenaan.
Maar alles kan nog veranderen… ik heb geen haast (oke een beetje dan :roll_eyes: )

Om je een laatste zetje in de goede richting te geven…

2 likes

Thanks haha! M’n keuze is wel gemaakt denk ik.
Nog even Bericht Afwachten wanneer hij weer beschikbaar is :+1:

De laatste 3 vraagprijzen op UF waren €2750, €2175 en €2200.
(Wel alledrie de XL versie maar dat mag in prijs niet uitmaken)

Op de een of andere manier zijn de PO’s minder populair dan een jaar of 5 terug. Op fora.

1 like

Uhrforum zit ik helaas niet op. Maar kom inderdaad de 45.5mm versie stuk meer tegen dan de 42mm PO (voor een interessante prijs). Toch ook eenz in de gaten houden maar bij onze oost buren.

Je kunt ook hier een gezocht advertentie plaatsen, er liggen er vast wat bij HF’ers en misschien mag er wel een weg.

Het hoeft niet per se een PO te worden, maar ik ga me er zeker wat meer in verdiepen en inlezen :+1:

1 like

De 45,5 mm variant wordt naar mijn ervaring voor minder aangeboden dan de 42 mm variant. De 45,5 mm is voor veel mensen te groot en daarmee minder gewild. Voor de genoemde prijzen zit je voor een full-set in mint staat wel aan de absolute onderkant. Reken op minimaal €2700.

2 likes

45.5 is goedkoper dan de 42 mm.
100%.

Om hier nog een laatste keer leven in te blazen en iedereen te bedanken voor hun input;

Het is een SMPc blauw geworden vorige maand. De Tudor is verkocht een week of 2 geleden en dat bracht me in de gelegenheid om de 2254 er naast te nemen nog.

Dus bij deze :smiley: :

17 likes

Mooi setje @Rubennnv
Nu op naar de DJ :smiley:

1 like

Dank je Nathalie!
Jaa! Dat is een streven, maar dat zal nog wel even gaan duren mij kennende :sweat_smile:

1 like

Gaaf trio👌

1 like