3e van de maand, fieldwatch day!

Haha dat was ik wel weer van plan. Deze bracelet is meer een probeersel, komt van een Pulsar klokje dat ik hier nog heb liggen :upside_down: Hij past verrassend goed maar ik vind hem op leer toch beter

hahaha

nee man, bah…

lekker op vintage leer of NATO @Tempus_Fugit en @Fate_Amenable_To_Change help die arme jongen even :joy:

Helpen? Die strap ziet er prima uit zo, tikje glimmend, maar verder prima.

Chocoladebruin doet het goed bij beige. Zwart zou ik vermijden, maar Cognac en honing doen het ook verrassend goed. Gegeven de kleur van de wijzers kan een contrast stikseltje ook nog wel.

Maar ik ben wel van mening dat NATO’s zo simpel mogelijk moeten zijn. Effen dus, het liefst.

ah, je zit aan de Cointreau?

Deze Colareb Sienna zou denk ik ook wel mooi zijn. Lekker haaks op het advies van @Fate_Amenable_To_Change :upside_down: Maar helaas is 50+ euro een beetje boven mijn pijngrens voor een bandje

Ik had hem eerst bij gebrek aan betere band op nato gewoon.

do it

1 like

:joy: :joy: :joy: :joy: :joy:

Qua kleur bedoelde ik. Ik zeg nog: Tikje glimmend.

En wat die Colareb betreft, @koekoek: Pak Tabak!

2 likes

Meer zo.

1 like

In combinatie met een Colareb band wordt ieder horloge mooier :thumbsup:

1 like

Ik doe even mee.

4 likes

Colareb is inderdaad de meest comfortabele band die ik tot nog toe gehad heb (maar ik heb ook dan ook niet zo veel leren banden gehad nog)

Going on a trip and take with me…

Even een oud topic afstoffen, helaas een dag te laat:

Hamilton Khaki Field, handopwinder, 80 uur gangreserve, saffier:

Precista PRS-10, 10 jaar batterijleven:

Incoming MWC G-10, limited edition, 300m WR:

Voor mij is een fieldwatch een horloge dat gebaseerd is op specificaties welke ooit zijn vastgesteld door een defensie-organisatie, en dan met name een landmacht-onderdeel, want veldhorloge. Dus fliegers en divers vallen hier niet onder, lijkt mij zo.