Heeft iemand ervaring met 3m folie tegen krassen op kast en stalen band? Ik weet dat krassen erbij horen, maar vroeg me af of dit krassen kon voorkomen of dat het meer kwaad doet dan goed.
MVG
TDVL
(de 3m folie is 3M Scotchguard Film)
Om je kast mee in te pakken als je een bezel wil verwijderen ofzo?
Is 3 meter niet heel veel voor een horloge
Als het idee is om hier je horloge soort van mee in te pakken tegen krassen dan zou ik adviseren om een andere hobby te kiezen
Ik adviseer de steenslag tape die ze in de automotive toepassen.
Een leren band krast niet
Ik zou een beetje afwisselen met kleur
Maar dude, ga je dit nu doen om krassen tegen te gaan??? Zit je bank ook nog in de folie en heb je nog op alle schermpjes het folie laten zitten?
Ik snap je vraag niet zo goed. Wil je je hele band van afplakken zodat er geen krasjes op komen? Of begrijp ik je niet goed?
Keeping your watch mint, is like not having sex with your girlfriend so she’ll be more desirable to her next boyfriend.
Ik niet.
Ben wel benieuwd naar je overwegingen maar ik verwacht eerlijk gezegd dat je door alle lollige reacties gaat besluiten om verder niet meer te reageren. Welkom trouwens!
Dan zou je je band/kast als het ware moeten wrappen net als carwrapping… daar is een horloge te klein voor en veel te veel hoeken om netjes te doen… steenslagfolie is te dik en niet geschikt om te wrappen…
Lang verhaal kort, ik zou er niet aan beginnen
Een stalen band heeft bewegende delen en moet kunnen bewegen dus het kan gewoonweg niet.
Daarbij zal het opvallend en dus lelijk zijn. En zeer oncomfortabel. Komt ook nog bij dat je juist dat wat je mooi vind teniet gaat doen dus weinig plezier.
Ik snap dat je liever geen krassen hebt of krijgt maar het is niet te vermijden. Of anders geen stalen band dragen maar leer of iets anders.
Zonder foto’s is het niet waar!
Zo is het, kom maar op met die afgelikte boterhammen.
Wist je dat als je vroeger als accountmanager bij 3M solliciteerde en je ging niet strak genoeg je salarisonderhandelingen in, je alsnog de baan niet kreeg?
Die doet niet zo moeilijk. Hij kwam vandeweek vragen of hij m’n Doberman even mocht uitlaten, ik wacht nog steeds tot hij hem komt terugbrengen.
Nee dat wist ik niet, bedankt voor deze info je weet immers nooit of het nog een keer van pas komt.
Ik zag jou daar zitten vissen en ik dacht: “sodeju, dat is me een gave Doberman hee”. Dus ja, die wilde ik even mee.