O oh, dat is inderdaad ook mooi. Had in mijn hoofd al afscheid genomen. Ff wat filmpjes kijken maar weer.
Bedankt! Doet me iets minder dan de huidige smaken merk ik.
Thanks! Schoot ook al langs. Denk dat ik die eens in het echt moet zien. Plaat prachtig maar die helemaal kale rechtvooruit bezel vind ik op de foto’s minder spannend.
Of je doet hem zelf en schuift die heerlijke BB die ik zie door naar mij!
Ik twijfel dus over de BB gmt.
Ik heb 17-17.5cm polsen en daar vind ik de BB GMT al fors. De BB pro kan wellicht wel. De BB58 draagt namelijk wel heel mooi imho.
Een gebruikte Seamaster GMT Greet White of 50th anniversary misschien? True GMT en 41mm diameter. Paste heel mooi op mijn 17-17,5 cm pols, dat gaat bij jou waarschijnlijk ook nog wel.
Farer maakt leuke gmt tjes.
De mooiste gmt vind ik de recente Longines spirit zulu.
Maar aangezien ik ook een 16,5 - 17 pols heb, wordt dat hopen op een kleinere uitgave.
Ja, dit is dus de 41 mm op 16,5 cm. Echt een fantastisch horloge. De wijzerplaat vind ik veel mooier zonder de golfjes. En het opgelegde logo is ook top. Ik heb zowel zwart als blauw gehad en zwart heeft een lichte voorkeur. Ik vind het persoonlijk een stuk meer horloge dan welke moderne tudor dan ook. Maar dat komt misschien omdat ik weinig voel bij tudor.
Ik zit in precies dezelfde situatie. Ook vorig jaar mijn aquis gekocht en vanaf toen aan het sparen gegaan voor me 40e verjaardags horloge. Ik heb nog tot de bouwvak dus nog wel ff tijd. Maar weet ook totaal nog niet wat het wordt.
Wat je ook kiest succes met de jacht.