40 jaar, welk horloge? Ongefundeerde mening? Graag!

Oh ja zeker!! Heb het niet over kleuren gehad daarbij maar deze is top drie voor mij! :heart_eyes:

Samen met deze van @Schoen!
Dit is inderdaad echt helemaal top hoor!!
Vergelijkbare pols?

O oh, dat is inderdaad ook mooi. Had in mijn hoofd al afscheid genomen. Ff wat filmpjes kijken maar weer. :grimacing:

Bedankt! Doet me iets minder dan de huidige smaken merk ik.

Thanks! Schoot ook al langs. Denk dat ik die eens in het echt moet zien. Plaat prachtig maar die helemaal kale rechtvooruit bezel vind ik op de foto’s minder spannend.

Of je doet hem zelf en schuift die heerlijke BB die ik zie door naar mij! :wink::sweat_smile:

3 likes

Ik twijfel dus over de BB gmt.
Ik heb 17-17.5cm polsen en daar vind ik de BB GMT al fors. De BB pro kan wellicht wel. De BB58 draagt namelijk wel heel mooi imho.

1 like

Ik heb vorig jaar voor mijn 40ste een Cartier Tank gekocht…

Iconisch horloge imo.

16 likes

Een gebruikte Seamaster GMT Greet White of 50th anniversary misschien? True GMT en 41mm diameter. Paste heel mooi op mijn 17-17,5 cm pols, dat gaat bij jou waarschijnlijk ook nog wel.

50th anniversary:

Great White:

3 likes

14.6 mm dik

1 like

Doe jezelf een plezier en koop een Seamaster 300

De nieuwe versie met de gesp met fijnafstelling en de keramische bezel.

1 like

Farer maakt leuke gmt tjes.
De mooiste gmt vind ik de recente Longines spirit zulu.
Maar aangezien ik ook een 16,5 - 17 pols heb, wordt dat hopen op een kleinere uitgave.

1 like

Ik zou voor een speedy gaan.

1 like

Seamaster 300

1 like

Ja , lekker man .

1 like

Wel er bij zeggen dat dit het vorige model Seamaster is: 41 mm ipv 42 mm en visueel een stuk eleganter dan het huidige model :wink:

1 like

Nomos Club Sport neomatik 42 date blue:

• Niet te groot en lekker dun: 42mm x 10.2mm
  • 300m waterdicht
  • Inhouse caliber DUW6101
  • €3120
12 likes

Ja, dit is dus de 41 mm op 16,5 cm. Echt een fantastisch horloge. De wijzerplaat vind ik veel mooier zonder de golfjes. En het opgelegde logo is ook top. Ik heb zowel zwart als blauw gehad en zwart heeft een lichte voorkeur. Ik vind het persoonlijk een stuk meer horloge dan welke moderne tudor dan ook. Maar dat komt misschien omdat ik weinig voel bij tudor.

2 likes

De Omega Seamaster 300m 40mm op 17.5cm pols

Of de Breitling Colt 41mm

4 likes

:point_up_2::point_up_2::point_up_2:

3 likes

Het enige wat mij aan die BB 58 opvalt hier op het forum is dat de meesten hem binnen no time weer weg doen.

5 likes

Ik zit in precies dezelfde situatie. Ook vorig jaar mijn aquis gekocht en vanaf toen aan het sparen gegaan voor me 40e verjaardags horloge. Ik heb nog tot de bouwvak dus nog wel ff tijd. Maar weet ook totaal nog niet wat het wordt.
Wat je ook kiest succes met de jacht.

1 like

Idd het is gewoon te perfect en daarom te saai alles is te strak.

1 like

Oef mooi zeg. :ok_hand:

1 like

Mooi idee om jezelf een horloge cadeau te doen voor je 40e levensjaar.

Persoonlijk vind ik de Seamaster erg mooi.

Succes met de zoektocht, ik ben benieuwd wat het wordt!

1 like