Wat denk je van een Seamaster Aqua Terra?
Sportief edoch netjes. Een alleskunner-topper.
Ha Pim, leuke zoektocht! Een advies: te grote horloges gaan niet op jouw pols. Blij onder de 40mm. Speedy is dan een optie, net als GS die eerder zijn voorgesteld. Nomos metro is denk ik ook een leuke optie
Ik zou zeker kijken naar een mooie GS, genoeg modellen met gmt. En lees vooral dit ook eens als je tijd hebt (je lijkt van grote lappen tekst te houden ):
Van de gegeven keuzes: bb58 (niet blauw). Die zou het het langst (als enige) volhouden bij mij, denk ik. Beetje vintage, niet saai, niet te gek.
Anders qua maat een van de voorgestelde 39mm Tudors.
Mooi horloge maar niet te dragen op 16.5cm polsen. Deze (Nomos in het algemeen) heeft een gigantische lug to lug.
Ik heb de GMT op 17-17.5. Het kan voor mij, maar had zeker niet groter moeten zijn. Op 16.5 zou ik het niet doen, waarschijnlijk.
Redelijk specifieke smaak maar ik heb zelf een Lander gehad, heel gaaf inderdaad en zal ook op 16.5 passen.
De zilveren bb58!
Sowieso een Cartier voor je 40e, perfect! Ik spaar alvast, heb nog een paar jaartjes
Ik zou naast de Aquis niet een BB58 halen, simpelweg omdat de twee teveel overlappen. Upgrade van Aquis naar BB (zilver of blauw) dan weer wel.
Gezien je breed georienteerd bent, stel ik naast de Aquis de Nomos Orion 35mm voor. 47mm lug to lug en slechts 8,7mm dik. Wel de versie met open caseback halen natuurlijk. List EUR 1.820, en dus ruim binnen budget (korting mogelijk en komt gebruikt soms langs).
gewoon een mooi bod doen op mijn Tudor black bay 58 heritage joh!
TK: Tudor Black bay 58 Heritage blue
dan hoef je niet meer te zoeken
Longines Spirit Zulu
Past mooi in je budget. Merk met rijke historie, goede afwerking. The less usual suspect
Helaas 52 mm lug to lug
Prachtig
Nou dan kan hij hem beter in de winkel kopen, dan heeft die hem nieuw voor nagenoeg het zelfde geld.
Sterker nog, als je met ing punten zo’n SC bon koopt, dan heb je hem nieuw nog goedkoper
Thnx!
Is wel een wachtlijst
Wat toevallig, ben ook met dezelfde zoektocht bezig!
Zelfde budget en leeftijd en voorkeur naar GMT
Twijfel zelf tussen de BB GMT en de nieuwe BB Pro (heb ook de Aquis).
Even dit topic in de gaten houden
Jaaa deze is Nice.
OT:
Moeilijke keuze. Zowel de BB58 als de 300M zijn beide prachtig.
Ik denk dat je met beide geen foute keuze maakt!
Ik kom ze met regelmaat tegen bij de AD.
Wel een heel mooi horloge.
Valt tegen tegenwoordig!
Mijn mening, vrij ongefundeerd… Laten we 't houden op “smaken verschillen”…
Geen Gmt…
Zie er echt het nut niet van
Geen Tudor…
Spreekt me niet aan
Geen Omega
In ieder geval niet als je 'm op een NATO wil dragen… Walgelijke uitvinding een NATO
Wel…
Breitling, begin daar toch wel een voorliefde voor te ontwikkelen
Alternatief, zeker Grand Seiko, volgens mij “the best money can buy”! Zeker binnen jouw al (zeer ruime) budget!!!
Maar vooral en bovenal wat je zelf wil!
Ik kocht een Sinn 556i net na de geboorte van ons dochtertje met haar naam op de rotor. Gewoon omdat IK dat mooi vind.
Groet Stefan