Seamaster is echt te groot. Chr Ward heeft een beetje de looks van Breitling, en ontzettend veel keus in gmt en/of sportief
Heb niet gekeken maar staat er een Rolex tussen ?
Die zou ik doen
Mist wel de merknaam op de plaat. Omega, tudor en zelfs Breitling klinkt toch lekkerder.
Ik heb vorige maand de bb58 blue gekocht. Ik heb er nog enkele waaronder de sub, de moonwatch, de explorer II en de gmt master.
De bb58 draag je overal zonder nadenken. De rolexen zijn dan weer een stuk meer flashy waardoor ik ze voor verschillende gelegenheden uitsluit en ook minder draag. De SM: verschillende kleur lume vind ik verschrikkelijk alsook de helium valve. Voor de rest wel een heel goed afgewerkt uurwerk moet bijzonder binnenwerk.
Ik ben bijzonder tevreden met mijn bb58. Tamelijk smalle lunette, met 39mm heel draagbaar en onder de radar. Geen kat die de snowflake hands herkent. Alleen ik weet welke bijzondere uurwerk ik om mijn pols heb!
Er staat een Rolex in t blauwe deel voor slecht 3999 ballen.
Nou ik heb dat ook onthouden hoor, volgens mij zat die 58 echt mooier.
Jaaa prachtig! Maarrrr net als de JLC voelt hij net te vroeg. Niet qua leeftijd, wel qua huidige collectie.
Ja die witte vind ik ook mooi! Echter, de âgewoneâ witte spreekt me denk ik net meer aan. Daar gaat de gmt weer.
Hij blijft in de race, beloofd!
Kende ik gewoon niet! Ziet er inderdaad fraai uit. Ga denk ik ergens anders eindigen voor nu maar gaat wel tussen de horloge bookmarks.
Ik laat hem graag nog staan op de lijst voor later. Budget is nog niet toereikend.
Nou dat begreep ik er inderdaad uit. Wel leuk! Dat verschil nog eens onderzoeken!
Zooo daar verras je me oprecht mee, wat een plaatje zeg!!!
Ik zei t net ook al maar je maakt me echt benieuwd hoor!! Thanks voor die toevoeging!
Smullen, bedankt voor de foto!! De colt ook mooi maar doet het iets minder voor mij.
Haha ja er is zelfs een topic over. Ik hield het zelf maar een beetje op nieuw en catch en release.
Tudor is helemaal geen Rolex.
Niets is een Rolex behalve een Rolex.
Een Polo is ook geen Passat maar wel een goede auto voor het geld.
Dat Tudor / Rolex gejammer
Tudor is saai
Breitling colt 44, echt een heerlijk horloge, draag hem dagelijks ook tijdens het sleutelen in serverkasten etcđ
Wat een toeval zeg inclusief die Aquis!
Merci en blijf natuurlijk updaten en de uiteindelijke aankoop delen!
Het is er 1 waar ik in t echt benieuwd naar ben. Op de plaatjes wint hij niet maar in het echt kan hij wel eens spannender zijn.
Thanks Friso! Werd net ook al op een heerlijke Nomos gewezen. Hier ook maar wat meer aandacht aan geven. Pak dr denk ik even een prettige Riesling bijâŠ
Thanks! Ik zie vrees ik een patroon. Wil wel graag een GMT wijzer maar heb telkens minder met die grijze 0-24 bezels.
Bedankt!! Ik stort me er graag op!
Hoewel het openen van dit topic me weinig rust geeft.
Dat is denk ik precies wat ik er mooi aan vind met gelijk het enige wat je ook een minpunt zou kunnen noemen; er schuurt weinig.
En goed dat je dat van Nomos noemt. Hij is namelijk wel echt prachtig.
Heel mooi! Wel ligt hij voor mijn gevoel wat dichter bij mijn eigen Aquis.
Top maar gooi die nog op de lijst voor over een paar jaar. Met een beetje mazzel zijn ze dan weer op te pikken voor een appel en een ei.
Ik snap wat je bedoelt maar heb dat zelf niet zo heel erg. Natuurlijk wel vergeleken met die heerlijke cleane Nomos. Wel bedankt voor die toevoeging. Ik werd er eerder al terecht op gewezen.
Bedankt, kwam net ook al langs. Voor mij echter qua beleving juist wel weer dichterbij mijn Aquis.
Haha serieus!? Ik voel een GTG met @Simonbl aankomen hoor!! de 3 Aquissen op naar de 40!
Nou dat is zeker ook helemaal waar!
Heel mooi. Heb deze grappig genoeg een tijdje op mijn lijstje gehad maar t idee dat ie toch iets spannends mist.
Wordt zeker gewaardeerd!!
Haha we delen t veranderende gevoel bij Breitling. Een nato vind ik zelf wel gaaf maar wel âin de wisselâ
En zeker t belangrijkste delen we; gewoon omdat ik dat mooi vind! Hier ook t belangrijkste argument.
Wel heel blij met alle extra meningen al vast het maar om mijn horizon te verbreden. Bv voor die heerlijke GS-en.
Snap wat je zegt maar tegelijk net wat heerlijke fotoâs langs zien komen waar de (zeker de vorige versie) mooi op zelfde maat polsen ligt. Ik wou je Ward suggestie afwijzen door dat asymmetrische logo maar zie net via je link dat dat verleden tijd is.
Bedankt!!
Ik zou willen zeggen dat me dat geen reet interesseert maar ik zou jokken.
@Hertogjan Zou mooi heeft hij nog niet op de foto gestaan voor mij! Goed gedaan hoor!
Je omschrijft precies wat me er aan aanspreekt! Leuk dat hij ook zo voor je werkt! De blauwe gedaan door de diversiteit die er al is in zwart bij de andere horloges?
Oh noo, die is wel echt heerlijk ook!! Maarrrr mijn budget wil ik me aan houden.
Thanks! Wel gezien maar Rolex is niet het doel an sich hier.
Bedankt voor de fotoâs! Hij wordt vaker geopperd. Misschien moet ik hem toch maar eens in t echt aanschouwen.
Nét iets erboven
Dat is al een goed besluit
Grrrr
Dat lukt toch niet?? Anders, waar?
Jaja, I love it. De plaat vind ik fantastisch, opgelegde indexen subliem en hij loopt als een zonnetje
Gek genoeg staat er nog steeds een prijs vermeld terwijl het horloge niet meer verkrijgbaar is. Mogelijk ligt het nog ergens in een winkel maar de kans is klein. Jong gebruikte uit 2016/2017 is dan een hele goeie optie
Nogmaals heel veel succes met je zoektocht
Als je al een Aquis hebt, waarom dan nog een duiker erbij? Ik zou voor iets anders gaan.
Misschien een Carrera Twin Time?
Haha ik waardeer je optimisme!
Qua onderhandelen verschillen we denk ik wat. Hier meer van mening dat t leuk moet zijn voor beide partijen.
Apart, bij mij niet als ik op de link klik. Hmm.
Nou ja, idd jong gebruikt ook helemaal goed.
Goede vraag, misschien is t antwoord net zo dom als kloppend; gewoon omdat ik toevallig deze horloges mooi vind.
Wel geinig, duikers vond ik ontzettend lelijk toen ik net hier op HF kwam. Evenals GMTâs en oa snowflake wijzers overigens.
Oehhh serieus mooie toevoeging hoor, bedankt!!