502 forum

010 dislikes you. :upside_down_face:

1 like

Nee. In Heerlen komt het forum luid, duidelijk en snel door.

1 like

So what, we zoeken maanden maar dat ene horloge, discussieren eindeloos over to like or not to like Rolex en man man man wat wordt er een hoop popcorn bij gepakt. Die paar seconde vertraging of occasional error kunnen er ook wel vanaf lijkt mij. Bovendien doen we ons ding op een forum bijna vrij van reclame, fair gemodereerd en nagenoeg zonder reclame. Take it on the chin en relax.

Ennuh, prima verwachtingsmanagement Junior :+1:t2:

5 likes

Op dit moment loopt alles ineens weer vlot.

Edit: Ok, had ik niet moeten zeggen… toch nog niet helemaal op volle snelheid…

Nooit ergens last van gehad.

Op deze manier heeft de overtreder ook extra lang tijd om na te denken eerdat de reactie er daadwerkelijk staat… :joy:

Nadeel-heeft-zijn-voordeel-blog

2 likes

Loopt weer flink stroperig. Laden duurt erg lang.

:turtle: :turtle:

1 like

Bad Gateways all the time, site is nu niet normaal te navigeren. Ben ik de enige…? :thinking:

1 like

Nee ik ook. Nooit gehad laatste jaar. Nu de hele dag/avond

3 likes

Doe eens wat aan die trage meuk zeg. Het is de laatste tijd zo traag als dikke poep

1 like

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de afgelopen tijd erg weinig last heb gehad qua traagheid van het forum.

Vorige week een tijdje traag, met pieken van traagheid op bepaalde momenten.

Nu laad elk topic of pagina binnen 2 seconden.

Als dat zelfs het motto van het HF is, had je het natuurlijk ook wel kunnen verwachten…

10 likes

Weer de ene error na de andere, en traag!

Misschien eens denken over een (vrijwillig) betaald lidmaatschap met bepaalde voordelen, zoals bij OmegaForums. Die site is ALTIJD sneller als de wind. Daar is nooit een dip.

3 likes

Of dat alleen tl3 snel mogen…:grin:

4 likes

Leesvoer voor TL2 e.v.: Klik [met verderop in het draadje ook een reactie van technisch beheer].

Kort resumé:

  1. Het komt niet door je eigen gedrag. That’s a first … :wink:
  2. De eigenaar is geïnformeerd dat het best vaak (heel) traag is, kent de oorzaak ervan en accepteert het zoals het is. Zelfs de moderatoren hebben er last van
  3. Het is en blijft voor ons gratis. Donaties of anderszins bijdragen aan de kosten c.q een ander contract/upgrade van de infrastructuur worden niet op prijs gesteld. Het zorgt voor ander gedoe.
  4. Gratis betekent accepteren zoals het is. Leuk, soms minder leuk.
  5. Om in de woorden van Jur te spreken “Het is hier geen democratie!”
  6. Telkens weer klagen voegt niks toe en zorgt op termijn alleen maar tot: Als dit zo doorgaat stoppen we er gewoon helemaal mee.

Kortom, take it or leave it:wink:

1994 just called.

THEY WANT THEIR 28K MODEMS BACK.

Elke pagina duurt minstens een minuut. Ik ga wel weer TV kijken. Kan iemand Henrik met pensioen sturen of zeg ik nou iets wat niet lief is? :expressionless:

5 likes

Op dit moment red ik HF ook wel met een 300 Baud modem…
image

2 likes

stuur hem een brief, een PB’tje komt er niet door denk ik… :face_with_monocle:

2 likes

Moet inmiddels tot 5x een poging doen om op het forum te komen. In de tussentijd zie ik de procenten van de accu teruglopen…

1 like