Problemen forum via mobiel

Goedenavond,

Zijn er meer mensen die last hebben van een verschrikkelijk trage forumsite? Ik gebruik het alleen mobiel, Iphone 13. Het laden duurt vaak zooooooo lang. Stoor me er best aan.
Kan niet met een Apple update te maken hebben aangezien ik het probleem alleen met Horlogeforum heb.

Mocht hier al een topic voor zijn geopend die ik gemist heb, dan mijn excuses, en kan deze gesloten worden.

22 likes

Het is om te huilen.
Kunnen we niet een fundraiser gaan starten om die server te upgraden :grimacing:

3 likes

Ja idd vaak een foutmelding en na lang wachten werkt het. Is al ruim een week zo.

2 likes

Niet alleen traag: foutmeldingen, zogenaamd uitgelogd, reacties die al opgeladen zijn maar volgens de software nog niet, drafts die dientengevolge nog “actief” zijn ( bericht afbreken?) enz enz

1 like

Hier ook al een tijd last van. Android en HF app.

1 like

Er is al een topic want het probleem speelt op alle platforms.

1 like

Gewoon op een PC met een snelle internetverbinding duurt het ook al langer dan anders.

1 like

Bijzonder, nergens last van… Gelukkig maar

1 like

Ja zelfde problemen. Kan het te maken hebben met de hoeveelheid bezoekers rond bepaalde tijden en dat het dan langzamer wordt?

Het is gewoon traag af en toe.
Is wel populair natuurlijk HF

2 likes

Ook hier :turtle:

1 like

En hier ook. Het is eigenlijk niet te doen.

1 like

Dit is toch al maanden / jaren zo?

Ik zie het al, horloge forum… neemt de tijd.

Sinds 2002.

11 likes

Al 100x over gepalaverd, nog altijd dezelfde conclusie. Het ligt niet aan de telefoon, niet aan het OS, niet aan je internetverbinding, niet aan je locatie. Het ligt aan de server die overbelast is, en

gaat niet gebeuren blijkbaar, volgens de wensen van de eigenaar.

Learn to live with it :slightly_smiling_face:

4 likes

Horloge forum server :

15 likes

5 likes

Op de PC moet ik ook na elke muisklik een halve minuut wachten voordat er iets gebeurt. :man_shrugging: :unamused:

Helpt wel goed tegen de verslaving. :upside_down_face:

8 likes

Alle tijd om tijdens laden van pagina van m’n horloge te genieten… :wink:

1 like

Ja.

:arrow_down:
https://www.horlogeforum.nl/t/502-forum/212650

En, een topic met uitleg van de technisch beheerder staat (bewust) in off topic. Hier:

https://www.horlogeforum.nl/t/inlogproblemen/432362

Veel leesplezier.
Oh enne, ik verklap het einde van het verhaaltje alvast: De problemen die je nu hebt blijven terugkomen. Hoezo? Dat kun je lezen in het off topic topic. Kortgezegd: Eigenaar is tevreden.

Fijne zondagavond.
:beers:

4 likes

Foutmeldingen inderdaad en zo traag dat het frustrerend wordt :rage:

1 like