502 forum

Ja rackspace huren voor je eigen ijzer is wat anders dan hosting afnemen natuurlijk. (Iets met appels en peren)

En qua VM /VDI resources kan ik jouw bevindingen niet onderschrijven.
Al mijn klanten (en ik zelf) ben geconfronteerd met hogere kosten voor dezelfde specs het afgelopen jaar.
Zoals gezegd iets met energie kosten die begrijpelijkerwijze door worden berekend.

Zelfde performance hogere kosten.
Wachten tot zaken sneller worden voor dezelfde kosten (of minder) is in mijn beleving geen optie.

Maar mocht je een adresje hebben waar dit wel het geval is dan houd ik me van harte aanbevolen.

Het is nu echt niet te doen op het moment. Een halve minuut wachten tot er iets gebeurt is echt niet 2023. Get your shit together! :face_with_raised_eyebrow:

Oh, and I’ll pay for it. :moneybag: :money_with_wings: :moneybag:

Including Bad Gateways, the lot.

Ben er ondertussen wel aan gewend, dat het wat langer duurt.

1 like

Tja, we zijn het normaal gaan vinden. Maar er is een grens. :roll_eyes:

Desinteresse van Henrik nog steeds, vrees ik.

Vreemd. Nergens last van hier.

Maar hoe duur is jouw verbinding?

:popcorn:

1 like

Het ging net allemaal heel traag dat herken ik wel.

1 like

Het is ook echt met golven. Nu ook hier niks aan de hand. :man_shrugging: Maar in de loop van afgelopen dag echt drama.

First World non-war-zone problems, toegegeven.

1 like

Ja ja ik zit weer in zo’n golf, rondjes te draaien… :roller_coaster:

Ga je nou echt iedere twee/drie maanden je ergernis hierover uiten? Ik vraag me echt af of het oplucht. Ik hoop het wel voor je. Het helpt in ieder geval niet, in mei was je ook al zo boos. Nou ja, tot over drie maanden. :wink:

Tja, soms val je het het water …

VOJ

Overigens hier ook soms traag, maar hey … it’s free fun!
Niets levensbedreigends. :beers:

Je kunt het ook niet lezen. :man_shrugging: :slightly_smiling_face: Je weet dat het daar hier over gaat, zie ook de draad-titel.

1 like

:arrow_up:

Zo beter Peter?
De strekking blijft natuurlijk hetzelfde. :wink:

En het laatste woord is voor …

Je wilt echt altijd het laatste woord he? Nou, doe dan nog maar een keer. :roll_eyes:

2 likes

Kreeg net een melding dat dit topic was gelinkt in een post, al openende kreeg ik de 502 om de oren :scream_cat:

4 likes

Forum is nu feitelijk niet meer navigeerbaar, is alsof ik terug ben in eind jaren '90. Tabee dan maar weer.

2 likes

Vreemd, op piekmomenten merk ik wel dat het traag loopt maar ik krijg nooit 502s. In het ergste geval stop en refresh ik de site eens. Nooit zo erg dat het ondoenbaar wordt. :thinking:

Hier was het net ook niet mogelijk om iets te openen.
Waar ik een goede 501 kan waarderen ben ik de 502’s wel zat.

1 like

Traag, ja. Maar hier verder geen problemen.

Supertraag maar met refreshen lukt het wel als je wat geduld hebt :sleeping:

1 like

3x refreshen!