Wat een traaaaagheiddddddđ
Mijn geduld raakt echt op van het wachten. We zitten in de Turtle Speed.
In Kabul. Of Khartoum, ik vergeet dat altijd. Er ontploft nog wel eens wat, dan is het in beiden Kaboem.
weer veel 502âs vandaag, op de één of ander manier mis ik wat horlogebandbreedte?
Tijd dat ze hier van een 12 mm bandje naar minstens 20 mm (horloge)bandbreedte gaanâŠ
Tegenwoordig soms wel 10 (!) pogingen nodig om op het forum te komen⊠Ben je ook dikke 10 minuten verder en dat ook nog een paar x per dag.
Knap ergerlijk onderhandâŠ
Vandaag weinig op het forum gezeten, maar de afkappende 502/openrestyâs vliegen me meteen al om de oren. Junior, donât you dare to comment.
Henrik (dat ga ik niet uitleggen voor de newbies) klinkt ook een beetje als de naam van een oude Viking. En die hadden ook geen internet. Is goed hoor, maar het is nu 2023. Ik weet dat Henrik weinig meer om het forum geeft en er mede daardoor ook letterlijk nooit meer op post (laatste post ruim 3 jaar terug). Dus, wie neemt het stokje overâŠ? Het zal er toch een keer van moeten komenâŠ
Het is echt niet te doen de laatste weken. Met Firefox op Android lukt het beter in de privemodus.
Ik vind het echt vreemd. Soms wel wat traag, daar niet van - maar ik bezoek de site dagelijks (aka te vaak) en ik heb het afgelopen jaar geen 3x een concrete error gezien. Hoogstens af en toe eens 10 seconden moeten wachten op het laden, maar ik heb al (veel, véél) erger gezien.
De HF server heeft een Belgen-prio-policy ofzo.
Je bent 1 van de 7 Belgen die op het forum zitten denk ik. Dat zal wat uitmaken.
Weer wat nieuws: meldingen dat er op een post is gereageerd komen pas een uur later binnen?
Hmm, die prio zit ergens anders op. Ook nooit een 502 of wat voor error dan ook. Soms even geduld maar nooit lang. Files op de weg vragen meer van mijn geduld.
Die slogan is zeker bedoelt voor de laad tijden van het forum.
En de datum van wanneer de server voor t laatst vervangen is.
Man man man, kunnen we niet ff een topic openen zodat we HF een paar donaties doen om een nieuwe server aan te schaffen?
Je bent twee maanden te vroeg Peter âŠ
⊠wereldproblemen!
Het is een dramaaaaaaaaa
Ellende, al twee dagen. Ik begrijp niet dat men geen donaties wil om het beter te laten draaien. Je kunt expliciet maken dat je met een donatie geen enkele inspraak krijgt.
Laatste dagen echt verschrikkelijk ja, niveautje pauper helaas.