Over 3 maanden staat Abraham voor de deur, dus voor mij een uitgelezen kans om dit te vieren met (hopelijk) een post-Corona party en een nieuwe aanwinst.
Eerlijk gezegd vermoed ik dat er een lichte financiële bijdrage komt vanuit de familie en gun ik mijzelf ook nog wat.
En nu jullie beurt: jullie voorkeuren naast de bovenstaande, waarbij het bedrag zeker niet op hoeft te gaan. Ik vind het wel spannend waar jullie mee gaan komen…
De laatste Zenith vind ik wel mooi! Voor de rest moet ik toegeven dat ik hou van overzicht hetgeen betekent voor mij dat ik alleen nog Rolex wil :p. Dus mijn vraag: Is er binnen Rolex een horloge dat je mooi vindt?
Ja wellicht wel, de datejust met fluted bezel, oysterband en blauwe dial. Bij voorkeur dan de 41mm. Maar past die met de huidige tijden binnen het budget? De 41 Op zou ook kunnen maar een tikje saai. De halfgouden chnr gmt vind ik helemaal de bom, maar de prijs is dat ook.
Oh ja zo’n blauwe datejust vind ik wel echt passen bij zo’n mooie mijlpaal hoor! Ik ben beetje naief en denk als ik zou willen dat ik gewoon bij de lokale S&C zo’n ding zou kunnen kopen voor list
Dit vind ik het mooiste horloge uit je lijstje, en ook het horloge waar je denk ik altijd mooi blijft vinden. De rest is toch wat excentrieker, en daardoor misschien wat minder voor de eeuwigheid.
Voor max 9k en je 50e verjaardag moet het wel een blijvertje zijn vind ik.
Heel veel mooie opties. Van de lijst zou ik voor de Zenith Defy gaan. Alternatief is een mooie JLC. Reverso als het wat klassieker mag, Polaris is weer sportiever.
Succes met je keuze richting een mooie mijlpaal!