38
Maar nee, de SJE093 is de meest getrouwe hommage. Lekker laten zo. Voor mij kunnen ze niks uitbrengen dat beter is dan de SJE093.
38
Maar nee, de SJE093 is de meest getrouwe hommage. Lekker laten zo. Voor mij kunnen ze niks uitbrengen dat beter is dan de SJE093.
Dat is denk ik ook wel zo, alleen we kennen ook de driften van Seiko. Kijk maar naar de Alpinist. In 50 tinten grijs en blauw. Net één tint donkerder en het is een Europe special, of één tint lichter en er staat Hodinkee Limited op de achterkant.
Iets met blauw? Maar dan met de dimensies van de SJE093.
Daar is de nieuwe marinemaster 200 reeks toch voor, als nieuw higher end 1965 heritage model.
In heel wat kleurtjes sje097, sje99, sje101, sje117 en sje119.
Sje093 en sla017 blijven toch de allermooiste imo
Iets met groen ![]()
Absoluut een mooie!!
Nog steeds tevreden met de stalen band dus zie ik!
Ja mooi hè. Deze en de Tropic zijn eigenlijk de enige banden die ik er op zet. Ik hou wel van afwisseling maar ik heb nog niet echt iets anders gezien dat er echt heel mooi bij is. De MN band gebruik ik eigenlijk helemaal niet meer. Misschien van de zomer weer.
Erg mooi inderdaad. Toch zou ik graag een originele Seiko band hebben.
Is er ondertussen misschien iemand die een SLA017 band in de verkoop heeft? Ik overweeg nog steeds de sje093 te verkopen omdat er geen stalen band voor is.![]()