62MAS Only!

Dat setje heb ik in huis gehad. Elke keer als ik de SLA033 zie, wil ik er weer een… :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Beste JackW, zou jij mij een bericht kunnen sturen? Ik ben zelf nieuw op dit forum en kan daarom wegens laag trustlevel nog geen berichten sturen, maar ik ben wel eventueel geïnteresseerd in de Movado 58428 welke ik door jou aangeboden zag. Dank en met vriendelijke groet.

Beste JackW, zou jij mij een bericht kunnen sturen? Ik ben zelf nieuw op dit forum en kan daarom wegens laag trustlevel nog geen berichten sturen, maar ik ben wel eventueel geïnteresseerd in de Movado 58428 welke ik door jou aangeboden zag. Dank en met vriendelijke groet.

1 like

Ik heb je een berichtje gestuurd.

1 like

De seller had 'm in eerste instantie toch iets te laag ingezet denk ik… :crazy_face:

De prijs terzijde, vind ik het wel een heel fraaie versie. En beter leesbaar dan die grijze sunburst, daar moest ik in gedimd licht soms even goed naar kijken om de tijd te lezen. Yup, rond de 50 beginnen de oogjes een beetje na te laten.

Ook mooi. Ik vind alleen de tapering naar 18mm net iets te weinig voor die vintage uitstraling. Ik zie graag je foto’s tegemoet.

Ik heb zelf deze H-link band er soms opzitten. Die tapert naar 16mm.

5 likes

Ik wilde in eerste instantie ook heel graag een Uncle ervoor kopen, en in het bijzonder de onderstaande combi van US1450 + 6105 end links (zoals op jouw H-link). Maar ik kan de end links dus nergens meer op de website vinden… ik hoop dat ze nog een keer terug komen, wie weet in een solid versie.

4 likes

Phoe… of het nog niet duur genoeg was. :joy: Maar soms maak je iets ook aantrekkelijker door het absurt duur te maken. :sweat_smile:

Iets anders. Dit pareltje kwam ik tegen op Vinted. Een originele 62MAS. Daar moet natuurlijk nog wel iets aan gebeuren… maar ik vind het wel heel tof!

4 likes

Ik heb er even de schuifmaat bij gepakt, en mijn 19mm versie tapert mooi naar 16mm. De clasp is ca. 17mm breed. Waarschijnlijk een foutje in hun shop.

1 like

9 likes

12 likes

9 likes

Gaaf! Is dat die band van uncle Seiko, dezelfde die Chlorophyl ook heeft? Bevalt deze jou ook?

Ik zit nu steeds te dubben of ik nu een stalen band moet aanschaffen, of om het horloge toch maar eens in de verkoop te doen.

Ik durf het echter niet, want het blijft toch wel het mooiste horloge dat ik eigenlijk ken!

2 likes

Ik ben heel tevreden met de band. Ok, hij sluit zeker niet perfect aan op de kast maar ik moet een stalen band hebben bij mijn horloges. Zeker de moeite waard.

7 likes

Zelfde hier… Maar tegen juiste bedrag…

1 like

16 likes

11 likes

11 likes

11 likes

8 likes