Outlet Roermond

Huh?!

Niet als aanval op jou bedoeld… gewoon dat ik het jammer vind dat hij voor mezelf steeds minder betaalbaar wordt.

Vet ruk dat je horloge na tien dagen naar de tavves was.

Ooohw excuus., dan heb ik het helemaal verkeerd geïnterpreteerd.

Na een jaar is de herinnering gelukkig al vervaagd, maar in het begin had het horloge wel een nare bijsmaak gekregen door al het gedoe eromheen.
Kan niet wachten tot hij er weer is, een mooie stalen band ligt al klaar. :smiling_face:

2 likes

Nu maak je ons helemaal benieuwd! Welke heb je gekozen?

Geen probleem, emoties kunnen oplopen als het om deze hobby gaat, weet ik als geen ander :laughing:

Ook hier heb ik alle begrip voor, lijkt me bijzonder kl*te als het ook nog gebeurt buiten je eigen toedoen…

Maar wel fijn om te lezen dat het niet over en sluiten was, en weer goed gaat komen!

Net als de comment boven die van mij: welke?

Je schrijft eerst dat het een goeie duit gaat kosten en later zeg je dat de kosten zijn gedekt…dan kost het je niets in mijn ogen. Of niet alle kosten zijn niet gedekt, kan ook natuurlijk maar dat haal ik er niet uit.

Ik kwam na lang zoeken naar 19mm banden deze website tegen, en volgens mij gaat die wel goed werken met de rechte kast van de 62mas. Aangezien ik in de zomer boven de 25 graden behoorlijk zweet rond mijn polsen lijkt me wat extra ventilatie ook fijn. Boven de 30 draag ik alleen Perlon of Tropic straps.

3 likes

Maar ik ga nu wel heel erg off-topic, misschien kunnen we dit beter voortzetten in het 62MAS topic:

Hmm, die King is wel een snoepje…het is dat ik even pas op de plaats maak qua NA’s…ansers was ik wel even langs gefietst.

1 like

Ook zonder doos ja?

Dat zou mij toch tegenhouden. Vooral gezien je het bij de Seiko dealer koopt.

Je krijgt 'm voor 800,- minder…als je je als lid registreert gaan er nog eens 10%, dus 129 euro, vanaf. Wat kan mij die doos dan schelen…?

2 likes

Ja dat het een koopje is betwist ik niet én snap je gedachtegang.

Het zou bij wel serieus een afknapper zijn, maar dat is ook omdat dit een prijsklasse is waar ik normaal gesproken niet in shop.

1 like

Dat zeggende; ben wel vaker in m’n leven over afknappers heen gestapt omdat de lust groter was dan de weerstand… :man_shrugging:t4:

8 likes

…ook met horloges… ? :wink:

Dat zijn vaak de beste :ok_hand:

1 like

Nee, dat dan weer niet. Maar soms moet je wel experimenteren om te weten wat die afknappers in de toekomst zijn toch…?

1 like

En tegelijkertijd soms de slechtste…

Volgens mij heb ik de hele Breitling toko er weer opstaan:

37 likes

Weten de kenners of doe ene linksonder een 40mm Heritage is of groter?

1 like

Dat is de 57’ volgens mij in 42mm

Held!!!

Denk het ook, al hebben ze de 57 ook in 38mm gemaakt. Deze ziet er wel.meer als 42mm uit op de foto

1 like