MN zit altijd heerlijk inderdaad. Het verandert de look wel een beetje? Je moet ervoor zijn. Jammer dat JB geen 19m tropic maakt, dat zou perfect zijn
Zojuist twee straks besteld bij Uncle Straps, (was voorheen Uncle Seiko).
“Chocolate bar” en een Tropic in 19mm.
Ik weet dat je er 20mm ook wel tussenkrijgt. Maar toch vind ik het teveel wringen dus ik wil eerst deze twee bandjes eens proberen.
Het bandje wat op de SJE093 vind ik veelte lang en ik erger me mateloos aan die metalen keepers van Seiko.
Verschillende meningen over 20mm tropics.
Goed om weten! Die oranje staat ook wel leuk
Ik ben benieuwd hoe die bevallen! De standaard band vind ik niet slecht, maar het is inderdaad wat lang
Ik denk het eind deze week al te weten. Want ik heb gekozen voor “DHL Express” verzending.
Jep te mooi… het schopt mijn hele plan in de war
Delen die handel … wat komt er binnenkort voor de lens te liggen?
Ik zou eigenlijk wel heel graag een kleurrijke Nomos willen, maar de Doxa 200T spreekt me ook wel aan en een Squale 1521 Militaire kriebelt ook wel een beetje… maar ik mag er maar eentje kiezen.
Maar de 093 is wel echt next level. Dus als ik nou even op mijn handen blijven zitten en even doorspaar… Maar ja… dan is een BB54 of weer een BB58 ook wel weer heel aantrekkelijk. Jullie kennen het dilemma vast wel
@Petteflet je zit wat dat betreft in een mooie positie met de BB58 er bij
Aan plannen geen tekort dus
I feel you! Ook ik wil een 093 en dat gaat ten koste van ander leuk spul.
Hier op de “chocolate bar”. Ik vind het zelf wel tof staan. Het bandje is lekker soepel en heel dun. Naar het einde toe loopt hij nog platter door, dat voelt wel een beetje apart aan. Maar eenmaal om de pols merk je dat niet.
De gaatjes liggen wel redelijk ver uit elkaar. Dat is wellicht niet ideaal.
Ja het is een mooi setje. Het oorspronkelijke idee was dat de BB58 weg zou gaan voor de SJE093. Maar dat wil ik gewoon niet doen. Ik vind de BB58 te leuk.
Dat zou ik zeker adviseren. Gaan voor een SJE093, BB58 of '54.
Ben al op de helft!! Hopelijk zit er dit jaar nog iets leuks aan te komen

bb54 wel op staal, aangezien de Seiko op rubber komt