62MAS Only!

10 likes

Dank! Dit is de SLA. Daar zit deze standaard bij… ik weet niet of ze los te koop zijn.

1 like

Ja, maar schaars dus de prijs is er na.

1 like

Quick shot van de sla17 en 62mas. Ik zie dat ze niet op tijd staan. De laatste moet ik nog een keer een juiste bezel insert zoeken, die lijkt niet te kloppen.

3 likes

15 likes

Helaas heeft Seiko op de 23ste een steekje laten vallen. :face_with_monocle: Hopelijk is de 24ste weer beter. :grin:

12 likes

Return to sender?

1 like

Ja zou jij dat doen? Ik voor zoiets kleins niet hoor.

2 likes

Ah jammer! Weg er mee! Ik heb hier bij mij thuis wel een kliko staan :joy: :see_no_evil:

2 likes

Zo zie je dat het toch nog geen Grand Seiko niveau is :face_with_peeking_eye::smile:

2 likes

Ja stom he. :sneezing_face: 22 dagen lang dachten we dat het GS-niveau was, op de 23ste in één klap weg. :joy:

Zo benieuwd hoe die morgen is. Nog 12 uur en we weten het. :cowboy_hat_face:

6 likes

Op een seiko van €500 niet.

En onder garantie, zou ik het toch wel weten…

17 likes

Nou mannen, 3 maal scheepsrecht?

20 likes

Ja, tevreden? :laughing:

Ziet er in ieder geval mooi uit. :ok_hand:

1 like

Ik denk dat 't goed is! Nog een gaatje over maar zit nu al strak genoeg en de clasp ligt goed op de onderkant van de pols…

Mag ook wel voor bijna 300 piek :sweat_smile:

9 likes

Oké klinkt positief. Maar laatste gaatje? Zijn die bandjes zo kort?

Ik zit even op de site te kijken. Erg mooie bandjes! Zoiets lijkt me nog leuk op een Speedmaster. Maar 300 euro… dat is wel ‘prijzig’.

1 like

Ziet er erg goed uit! Nu veel blijven dragen, dan wordt het bandje soepeler en zit die straks als gegoten!

2 likes

Staat goed!

1 like