Van de andere kant, dus voor mij aan de lange kant. 16,5 cm pols werkt alleen met loopless strap.
Is wel echt buitencategorie mooi. Beter dan de originele Omega band die ik voor 600 piek kocht…
Van de andere kant, dus voor mij aan de lange kant. 16,5 cm pols werkt alleen met loopless strap.
Is wel echt buitencategorie mooi. Beter dan de originele Omega band die ik voor 600 piek kocht…
Welke site / welk merk strap is dit?
Mooie band, maar die nieuwe clasp is wel bulky of lijkt dat maar?
Volgens mij moet ie een flink stuk naar rechts nog, het einde lijkt in de pols te drukken en de sluiting zelf zit wel heel erg aan de buitenkant van je pols.
Het geheel is ook erg dik. Nee, ik ben geen fan van vouwsluitingen. Probeer eens een gespje, je zal zien dat het allemaal een stuk fijner valt.
Dankje!
Artem
Loopless zwart/grijs
Mooie band! Welke is dat?
Dankje! Dit is de “Chocolate bar” strap. Het is gebaseerd op een oude strap van Seiko.
In 1969 Seiko introduced a strange new strap without a name or part number, but it is commonly referred to as the “Chocolate Bar” by collectors, due to the raised pattern on the surface.
Ja precies dit Steven. Heel tof.
Heel fijn! Gefeliciteerd ermee!
Vandaag mijn N/a om de pols en ben naar deze etage gestuurd…
Zie een hoop mooie seiko’ s en banden voorbij komen, leuk om te zien. Die Artem band ziet er ook heel mooi uit.
NA van vorig weekend. Was eigenlijk van plan de SPB455 te kopen maar uiteindelijk toch maar voor de SPB143 gegaan. Love it !
Leuk die vintage stijl Tropic, mag ik vragen hoe u daaraan geraakt bent?
Hier komt ie vandaan: