62MAS Only!

Uhoh, twee mensen die tegelijkertijd een niche horloge willen verkopen. Dat kan enkel goed gaan, toch? :upside_down_face:

2 likes

Wel allebei met pijn in hun hart. :sneezing_face:

1 like

Ik ben dan altijd wel benieuwd wat ervoor in de plaats komt. Ik hoop dan niet op een standaard klokkie als een Speedmaster of Sub.

Niet voor mij… horlogepotje is net weer leeg :sob:

1 like

Klopt :sob: , ik heb hier al paar keer wat gepost met nieuwe pogingen door bandjes te wisselen, maar ik kan het niet forceren gewoon niet mijn horloge…

Zelfs net met nieuwe foto’s maken, even de originele band erop, wow mooi even om, nah niet voor mij… :crazy_face:

@Chlorophyl ik heb altijd al eens een speedmaster willen hebben :stuck_out_tongue: maar ik weet dat dat ook niet mijn horloge is.

Edit: Ik kan nog steeds genieten van de SJE’s die hier langskomen :wink:

3 likes

Deze vind ik zo mooi hèh

Ach het is ook niet erg toch. Uiteindelijk weet je pas echt of een horloge iets voor je is als je hem hebt gehad. :smiley: Het verkoophoekje maakt dit forum ook gewoon erg leuk.

Ja weet je het zeker? Ik begin dat horloge zo enorm te waarderen. Dat groeit echt.

Groot, maar goed ontworpen kast he.

Sorry voor de off-topic

1 like

Prachtig, echt prachtig maar nee moet ik niet doen :slight_smile:

2 likes

Ik wil net reageren dat ik dat morgen wel even doe… tot ik me realiseer dat hij momenteel in de kluis ligt. Kluiswissel gedaan van de week.
Maar ik heb het bandje ook in 22mm! Dus ik zal daar morgen wel wat foto’s van maken.

Grappig genoeg is echt ieder bandje van Uncle Seiko weer heel anders, qua hoe het aanvoelt. Deze “Chocolate Bar” strap begint wat dikker maar wordt steeds dunner naar het einde toe. Hij voelt wel een beetje kunststof aan. Hij oogt mooi en eenmaal aan de pols draagt hij ook erg comfortabel, daar heb je echt geen last van. Maar als je hem zo net binnen krijgt denk je ‘mwa’.

Ik plaats morgen wat foto’s.

2 likes

10 likes

Terug op rubber, is ook heel comfortabel moet ik zeggen.

11 likes

19 likes

Zoveel verschillende gezichten!

16 likes

Ben je nog steeds tevreden over de Artem strap?

De originele rubberband die ik heb draagt prettig maar de band schiet steeds uit de metalen keeper.

1 like

Ik ben helemaal om he!

1 like

Ja dat probleem hebben alle rubberen banden van Seiko. Die metalen keepers zijn echt on-dingen. :melting_face: Ik begrijp niet dat ze dat blijven doen. Want de bandjes zijn tegenwoordig zo slecht nog niet. Niet meer zo stug als vroeger.

2 likes

De loopless is heel fraai, denk wel mooiste vansf 17,5 cm pols ivm positie van de clasp.

2 likes

Okay bedankt, heb hem ook besteld nu. Hoop dat de levering snel is, de irritatie loopt hoog op met die keeper :sweat_smile::innocent:

2 likes

17 likes