62MAS Only!

Gisteren in het zonnetje, wat speelt het licht mooi met dit horloge en wat een mooie afwerking :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Hele gave foto!

1 like

Jammer van de stand van de wijzers :joy:

8 likes

Dit horloge doet het gewoon heel goed op nato. Misschien van de zomer toch weer eens vaker op nato slingeren. :v:

13 likes

Mooi hoor! Draag je het horloge vaak op deze band?

1 like

Niet zo veel in de winter, meer in de zomer. Probleem is dat zoveel banden zo goed staan op dit horloge! :grinning:

Maar weer een ander bandje…

10 likes

Beter, als je het mij vraagt. Ik vond dat andere bandje te netjes voor een duiker.

2 likes

Ik twijfelde ook wel een beetje. Maar op internet zwerft ook een foto van de SPB143 op leer. Die combi vind ik echt prachtig. Deze was het niet helemaal idd. Springbars vlogen in de banden met WD40. :joy::joy:

2 likes

:joy:

Wat zei ik nou! Deze moet je hebben voor normale banden:

3 likes

Ja, die zitten er ook in. Jij zei met een beetje vloeibaar afwaszeep of met spiritus. WD40 werkt ook prima hoor. Ik luister echt wel naar jou! :wink:

2 likes

:joy::ok_hand:

Wat, is, het, hier…. stil. :grimacing:

Eén van mijn mooiste horloges. :star_struck:

21 likes

16 likes

Dit is praktisch m’n enige duiker die het goed zou doen “from boardroom to beach”. :ok_hand:

21 likes

Mooi hè! Zat er toevallig vanmiddag ook aan te denken. Een van de weinige duikers die dat stempeltje mag krijgen vind ik.

16 likes

Favoriete duiker! :grin: :raised_hands:

16 likes

14 likes

12 likes

Eerst op metaal

En deze avond op NATO :yum:

12 likes