62MAS Only!

16 likes

Deze draag ik momenteel elke dag, wat een heerlijk horloge!

14 likes

SLA043:

Fijn weekend toegewenst! Geniet van het mooie weer🤩

16 likes

Schitterend uitzicht op verschillende vlakken!

1 like

Hoppa!

17 likes

Beater / Mod

Hopelijk zitten de moderators in het zonnetje. :wink:

9 likes

19 likes

Nou, projectje voorlopig mislukt. De springbars passen niet door de endlinks. Als ik de springbars van de navigator timer er tussen zet draaien hebben ze niet voldoende grip en zitten de endlinks er half los in. De band past trouwens wel tussen de lugs… Staat er ook erg mooi bij, maar met niet die draaiende endlinks geen succes. Wellicht iemand een idee? Plaatje voor de sfeer…

7 likes

Vandaag deze alleskunner om de pols. De 140th Anniversary versie, op een Strapcode jubilee band. :blue_heart:

10 likes

8 likes

Draag je deze nog vaak op de stalen band? Ik vind het er altijd net iets mooier op rubber uitzien, maar ik draag toch het liefst een stalen band. Ik blijf het jammer vinden dat ze bij deze geen stalen band erbij gedaan hebben.

Ja ik draag hem het meest op de stalen band. Af en toe op tropic.

Ik vind deze band er ook beter bijpassen dan die van de SLA017. Die tapert niet zo. Deze heeft een lekkere vintage uitstraling en destijds werden ze ook gedragen op een H-link band.

1 like

12 likes

De 62mas familie op een rijtje.

Altijd lastig om ze allemaal mooi op de foto te krijgen. Maar het valt e toch op dat de SJE093 toch net even wat mooier is afgewerkt dan de Marine Master versie.

14 likes

Is de rechter de SPB14X?

1 like

Yep! SPB149

Leuk om ze zo naast elkaar te zien. SJE093 duidelijk de mooiste. (Vind ik)

2 likes

Ah, leuk! Ik doe mee:

17 likes

Vanmorgen 10 voor 7 :heart_eyes:

12 likes

Vet! Toch een stuk mooier om ze apart op de foto te zetten. Wel moeilijker te vergelijken.

Zijn dat trouwens de SJE093 en z’n dikker SLA broer?

1 like