62MAS Only!

Deze had ik gister ook gemaakt:

10 likes

Dank!

Nee, de SJE093 heb ik niet meer. Dit zijn alleen SLA uitvoeringen (017 staat er dubbel op, omdat de collage 4 vakjes heeft):grin:

3 likes

Zitten die 2 blauwe elkaar niet in het vaarwater?

Bij mij de 2 zwarten wel… alhoewel, zwart en grijs. Allicht dat een van de twee op zoek mag naar een volgende eigenaar binnenkort. :thinking:

5 likes

Toch wel enigzins ja, maar ik kan van deze (alle 3) maar moeilijk afscheid nemen…:grin:

1 like

Ach als het niet nodig is :slight_smile:

1 like

Ik ben zojuist deze tegen gekomen. Voorheen vond ik niet aansluitende banden niet zo mooi, maar dit lijkt me nog wel wat.

4 likes

Waar ben je deze tegengekomen. Hier was ik ook op zoek naar maar dan wel met een taper.

1 like

Deze is van strapcode. Maar ik ben er nu net achter dat strapcode deze als 19mm band verkoopt, maar vervolgens is het dus een 20mm band met 19mm end lugs. Vervolgens tapered deze naar 18mm.

Niet voor mij. :frowning:

2 likes

Ja daar was ik al bang voor. Naar 16 zou mooi zijn.

Eens.

Maar ik vind het erger dat er een 19mm end link aanzit, en dat de volgende link weer 20mm is. Dat is voor mij de dealbreaker.

2 likes

11 likes

Leuk, ik mag hier nu ook mee doen :blush:

18 likes

Nice!

Gaaf hoor! Dat horloge heeft wel wat meegemaakt. :muscle: Weet je meer over de geschiedenis oid van dit horloge? Waar die vandaan komt of iets?

Ook nog steeds blij met deze recente SJE093.

12 likes

Tof! Volgensmij zwerft er nog eentje rond op HF, namelijk van @Utrecht2

5 likes

Yep, ik zal hem binnenkort ook eens omdoen. Dan is ook @wilfox blij😜

5 likes

Yeaaaahhh!!! :fox_face: :fox_face: :fox_face:

2 likes

Dank je, en hij is van 1967 dus zal inderdaad al e.e.a. hebben meegemaakt. Ik zal vandaag wat betere foto’s proberen te maken.

Ik heb hem gekocht bij Salon des Temps en het is een ex van Floris.

Verder weet ik helaas niets van de geschiedenis van het horloge.

2 likes

Genieten tijdens de ochtendwandeling :hiking_boot::hiking_boot:

13 likes

13 likes