Ja dit is mijn SJE083 met 6L35
Het maakt ook geen moer uit. Lekker blijven dragen totdat hij waardeloos loopt. Je betaalt servicekosten. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat ze tegen me zeiden. Nou, deze had je wat eerder voor service langs moeten brengen. Nu wordt onderhoud €400,- duurder omdat we versleten onderdelen hebben gevonden. Dat zit al in de prijs ingecalculeerd. En dan nog wordt er dik mee verdiend.
En hoe loopt hij?
Ik zal hem er morgen ook eens opleggen! Ik ben wel benieuwd. Hij loopt op de pols overigens haarscherp. Misschien 0,5sec in de plus.
Zoals je zou verwachten van de timegraph, net geen tien seconden per dag achter
Verder niks raars aan. Als je die beat error er uit haalt win je misschien wat en hem opnieuw afregelt, maar vind die amplitude niet heel sterk, als je bekijkt dat ze vers uit de doos 300+ halen.
0.2 extra beat error in die 12 down valt me dan heel erg mee dat is bij m’n cosc Longines ook zo
Ik hoor vaker bij Seiko dat ze een lage amplitude hebben. Ook nieuw uit de doos.
Enfin ik kwam hier niet om seiko te trashen. Ik hou van dit horloge
Maar toch
Misschien heb je wel een maandagmorgenmodelletje
Dat is een ieta ander uurwerk dan de sje093 toch? Zitten daar nog grote verschillen in die uurwerken?
Klopt! Sje093 heeft 6L37
240 is prima voor seiko normaalgesproken…
Zoals ik het begrijp is het hetzelfde kaliber, maar de 6L37 is de “prospex” versie, geschikt voor duikers en meer schokbestendigheid enz.
Wat een ding blijft het toch hé
Ja ongehoord! Ben nog wel zoekende naar een iets kortere tropic strap, nu moet ik af en toe wat friemelen met het flapje van de band (uiteinde) zodat die niet op de wrist shot staat .
Wolbrook of Joseph Bonnie.
Dial up
Dial down
Ik heb het maar op een lift-angle van 51 graden gehouden. Vanwege de overeenkomsten met ETA/Sellita. Maar dat is wel een gok.
Yes, ik blijk er nog een hebben liggen, heb alleen geen geschikte springbars lijkt het op.