9 likes
Fijn dat jij dit topic levend houdt! Als ik terug ben van vakantie doe ik deze als eerste weer om. Beloofd!
1 like
Wel weer fijn om de pols zeker?
Wat was je vakantiehorloge?
1 like
De BB54 en FXD. Ook niet de minste
2 likes
Ook erg mooi ja. Die kunnen daar wel goed tegenop boksen.
Heb je een voorkeur tussen de BB54 en SJE? Omdat ze best vergelijkbaar zijn vind ik zelf.
2 likes
BB54 is mijn daily. SJE vind ik absoluut de mooiste. Ik wil de BB vervangen door een Pelagos 39.
5 likes
















