62MAS Only!

15 likes

14 likes

12 likes

11 likes

Tof, welke bracelet heb je er op zitten? Ook 19mm verwacht ik?

1 like

Nog steeds deze:

1 like

Blijkbaar 2 jaar geleden ook al geliked… thanks voor t geheugen steuntje.

1 like

Zo lang alweer! :sweat_smile:

6 likes

Haha, en ik zit het nog steeds te overwegen!

1 like

2 likes