62MAS Only!

7 likes

10 likes

Tja echt prachtig :heart_eyes: kwaliteit spat er vanaf niet normaal!

1 like

Mocht hier iemand de blauwe SPB451 hebben en er vanaf willen: ik heb een gezocht topic gemaakt :smile:

Echt een mooi ding….

7 likes

NA: Seiko SLA017

Vandaag mijn nieuwe aanwinst opgehaald: de Seiko SLA017. Wat een prachtig horloge! :heart_eyes:

Eén waar ik al een tijdje naar op zoek was. Blij dat hij nu eindelijk in de collectie zit. :watch:

18 likes

De allermooiste, naar mijn idee :hugs:

11 likes

Gaaf hoor, zo’n vintage 62MAS. Deel gerust wat meer foto’s. :slight_smile:

2 likes

:point_up:

Zo wil ik ook veel meer foto’s van @Utrecht2 zien! Je hebt hem toch nog wel?

2 likes

Deze weer eens. Toch ergens kortsluiting in de bovenkamer wetende dat er een datumschijf onder de dial ronddraait.

2 likes

Toch opvallend dat, omdat die lugs zo rechtdoor uitsteken, een aflopende stalen band eigenlijk niet zo goed aansluit. Er ontstaan ‘opstaande/scherpe’ randjes hierdoor.

1 like

Verkeerde topic? :wink:
Wel mooi horloge.

Jazeker, tijdje geleden dat ik hem om heb gehad. Na de zomer weer denk ik

2 likes

10 likes

Dikke vingers ja, excuus. Ik vond er al zoveel Seiko’s staan :sweat_smile:

3 likes

Haha zal ik doen! Helaas werk ik in chip machines waar de kans op beschadiging/magnetizering erg groot is. Dus het is een mooie weekend/avond klok geworden :sunglasses:

1 like

Draagt alleszins zeer comfortabel en mij stoort het niet echt. Wil hem binnenkort wel eens op rubber proberen.

1 like

Ja nee qua comfort zal je er niks aan leiden maar optisch ziet het er wat grof uit

1 like

Goedemorgen, Vandaag krijg ik dan eindelijk 2x tropic straps uit 1960 binnen!

11 likes

Je horloge is wel echt in mooie staat hè. :smiley: :ok_hand:

1 like

Gelukkig wel :joy: zal straks nog even wat foto’s uploaden met de nieuwe straps. Kan niet wachten…

2 likes