62MAS Only!

Sbdc053 mod. Niet van mij overigens.

2 likes

Incomming :grin:

11 likes

Lekker en binnen het forum gebleven :ok_hand:t3:

1 like

3 likes

5 likes

Wat een prachtig exemplaar deze SLA043J1 :point_down:t3:

8 likes

:heart_eyes:

1 like

6 likes

Sla017 hier inmiddels

Eigenlijk geen 62 mas natuurlijk

13 likes

Maakt niet uit… erg MOOI met hoofdletters :sunglasses:

Ik vond de jouwe ook erg gaaf. Heb die ook gepast eind vorig jaar… maar aangezien ik toch meer van grijs ben, ben ik de sla017 gaan zoeken.

:heart:

Ontzettend mooi spul. Ik vond zelf de waffle afschuwelijk. Heb jij die er wel op?

1 like

Als er 1 moderne Seiko mee mag doen hier is het deze! Topding!

Als je er vanaf wilt mag je mij pb sturen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Standaard zat er de zwarte waffle op. Maar er zit ook een blauwe bijgeleverd. Daar draag ik hem op. En aangezien ik wel iets met de kleur blauw heb vindt ik die combi top!

Voor de mijn SLA033 heb ik vandaag met de post de juiste springbars binnengekregen om de zwarte tropic van Bulang and Sons te monteren. 19 mm ook. Heerlijk zacht rubber is dat ook. Die zou ik graag in het blauw hebben voor op mijn andere.

Is de tropic op jou SLA017 ook lekker soft en niet zo stug?

1 like

Ik heb een 19mm B&S tropic erop zitten :rofl:

De waffle strap is voor mijn pols veel te lang… krijg echt een soort losse flap… en ik vond het vrij dik rubber.

Draag 'm ook wel graag op de bijgeleverde stalen band.

1 like

Toppertje die B&S toch :sweat_smile: De waffle is inderdaad wat langer… maar hoort een beetje bij het hele idee :blush:

Ik ga de mijne is even monteren :drooling_face:

1 like

Als je heel secuur bent kun je hem ook zelf op maat snijden.

Heb ik met mijn B&R waffle gedaan, ik kan me voorstellen dat je dat misschien niet zo snel met de OEM strap doet.

1 like

En wat vinden we van deze ? Komt ergens eind mei. SPB213

4 likes

Nee daar begin ik niet aan :grimacing:

1 like

Wel mooi.
Zelfde als de 143, maar dan in het wit.

Wel leuk… maar zou niet op mijn hebben lijstje komen. Beetje te flets of zo. Zou hem graag eens in het echt zien tegen die tijd… renders vindt ik altijd een beetje lastig :relieved: