62MAS Only!

11 likes

8 likes

Gewoon een tof ding :ok_hand:

6 likes

Het is al vaker gezegd: de lume op 3u vind ik niet geslaagd.

Ik kwam op instagram een 147 tegen met lume op 3 uur. De mijne heeft dat niet. Heel apart.

Zou Seiko het nu bij alle SPB143/5/7/9’s doen?

1 like

Ja, dat is in een ander topic al ter sprake gekomen, om te voldoen aan de nieuwe iso norm. Er vanuitgaande dat de 149 limited is en niet meer geproduceerd wordt zal dat de enige zijn die zonder de extra lume beschikbaar is.

Ja blijkbaar. Zie de thread hier in het Seiko Only topic.

Weer wat geleerd :ok_hand:

Zonder dat stukje lume is echt mooier

4 likes

Ik ben het met je eens.

Seiko had beter de hele datum weg kunnen laten als ze zo nodig aan deze ISO eis willen voldoen.

Al vind ik wel dat de witte datum juist weer iets moderns aan de retro look van de 147 meegeeft.
Zoveel mensen zoveel meningen.

1 like

Klopt, wat mij stoort aan die lume op 3 is dat het over die minuut markering is gedaan terwijl dat bij de rest van de lume niet is.

Mijn OCD trekt dat ook niet
Hele horloge uit het lood :see_no_evil::joy:

1 like

Kreeg net een ruil voorstel om mijn 147 te ruilen voor een Rolex. Ja echt niet, die van ons worden geld waard :stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:

En het tweede “probleem” is dat de datum niet meer mooi schuin afgewerkt is in de wijzerplaat, maar gewoon een recht toe recht aan gat is geworden. Echt een misser wat mij betreft.

1 like

Gaan we die hele discussie hier nou ook weer doen?

Als jij dat graag wil doen we dat :+1:

1 like

Tot nu toe dalen de prijzen alleen maar geloof ik dus wordt wel eens tijd.

Heb ik mooi in de dip gekocht :money_mouth_face:

1 like

Ligt vast aan mij, en teken dat ik veel teveel tijd op dit forum doorbreng, maar na de vijfde keer dit punt in verschillende draadjes gezien te hebben, weet ik het nu inmiddels wel. Begint een beetje op de never-ending Prospexlogo-discussie te lijken… :wink:

2 likes

4 likes

Goedenavond liefhebbers,

Ik mag ook eindelijk mee doen in dit topic!:slightly_smiling_face: Heb vandaag een Seiko Prospex Padi SPB071J1 splinternieuw kunnen aanschaffen bij een NL juwelier. Kon het niet geloven maar ze hadden er echt eentje liggen…meteen naar toe gereden en opgehaald!! Wat is dit een parel!! Die dial is killing :heart_eyes: :black_heart::blue_heart: N.A volgt

10 likes