62MAS Only!

Prachtig :star_struck:

1 like

Helemaal mee eens :black_heart::blue_heart:

1 like

Deze heeft ook een schitterende wijzerplaat! :star_struck:. Zuinig op zijn maar dat is aan jou wel toe vertrouwd “jou Tudor is ook nog steeds in smetteloze staat :ok_hand::wink:

1 like

Probeer wel om het zo netjes mogelijk te houden, maar ook de Tudor heeft wel wat veegjes hoor.
Ach het hoort er wel een beetje bij. Het blijven gebruiksvoorwerpen.

1 like

Mee eens, maar de 1e krasjes doen bij mij vaak het meeste pijn, weet niet hoe dat bij jou zit?

1 like

Haha ja echt hoor. Bij mij ook :pensive:

1 like

Kan geen genoeg krijgen van deze Seiko!! :blue_heart::black_heart:Wat een heerlijk horloge. Dacht eerst dat 43mm te klein was voor mij maar neem mijn woorden terug, nog ff een foto van deze schoonheid :star_struck:

5 likes

9 likes

Mooie kleur man…:+1:

vanmorgen in de zon .

7 likes

Wát een plaat he, die bruine sunburst :ok_hand:

1 like

Dit is toch een 51mas? De SPB14X serie heeft als nickname 62mas (reissue)…

Nee.

Deze werden in de volksmond de 62MAS (hommage, re-issue of re-edition) genoemd. De SPB14X werden de 63MAS genoemd.

Kijk bijvoorbeeld maar eens bij Strapcode, zie je dit ook terug.

Allemaal onzin. Er is maar 1 62MAS (de 62MAS) en 1 officiële re-issue van de 62MAS, dat is de SLA017

4 likes

:upside_down_face:

Foto obv. van gisteren.

6 likes

Van de SLA017 krijg ik een gebold broekje, damn wat lekker.

12 likes

Is wellicht de mooiste Seiko duiker van dit moment…echt schitterend! :heart_eyes:

1 like

Zonder twijfel. Veel te duur alleen helaas. Als ze voor normale listprijzen te krijgen waren was ik er zeker voor gegaan…

Ik vind het een van de mooiste duikers van alltime… samen met submariner (alle versies van dat ding vind ik mooi).

Wat kost zo’n ding dan? Dacht 3.5k…

1 like

Ik kreeg m daar echt niet meer voor gevonden…

1 like