Nou, heeft lang geduurd maar ik heb dan toch maar een IWC Portuguese 7 days aangeschaft. Heb ik 2 jaar over lopen dubben aangezien zo’n sieraad voorwaar niet goedkoop is. Maar dan toch! Wat een schoonheid, groot maar elegant, in het zwart altijd en overal te dragen. En dat ga ik zeker doen!
Dit is 'm:
Ik zou er ook graag een bruine band bij hebben. Weet iemand waar deze tegen een schappelijke prijs, op het intermet, is te bestellen?
Ja mooi horologe ik las dit weekend een artikel in het 0024/Horloges tijdschrijft en artikel over dit merk. Ik krijg steeds meer waardering voor dit soort horloges.
Gefeliciteerd met deze schitterende aanwinst.
Een horloge ‘pur sang’. Een meesterlijk ontwerp, van een gerenommeerd horlogehuis met onderhuids een gedegen stuwende kracht en bovenhuis een prachtig design, de schoonheid zelve.
Kortom: een horloge dat voorbeeldig is in zijn soort met blijvend gezag. Klasse hoor!!
Een collectioneur waardig. Mijn complimenten!!
Oei wat een prachtig horloge is dat toch! Gefeliciteerd ermee en veel plezier ervan! ;). Ik ben inderdaad ook erg benieuwd naar eigen (wrist)shots. Aanvankelijk dacht ik dat een zwarte band het beste zou passen bij deze versie, maar eventjes snel knip en plak werk in paint vind ik het toch wel een erg geslaagde combo!:
Dit behoort toch wel tot mijn favoriete tijdmachines.
Elke keer als ik in Zwitserland ben ( en dat is heel dikwijls) ga ik in Bern even kijken naar wat voor mij toch wel een van dé grote zwitserse horlogemerken is…
Oei wat een prachtig horloge is dat toch!
Gefeliciteerd ermee en veel plezier ervan! ;). Ik
ben inderdaad ook erg benieuwd naar eigen
(wrist)shots. Aanvankelijk dacht ik dat een zwarte
band het beste zou passen bij deze versie, maar
eventjes snel knip en plak werk in paint vind ik
het toch wel een erg geslaagde combo!:
smaken verschillen (gelukkig maar) maar deze IWC schreeuwt gewoon om een zwarte band. Mijns inziens doet een bruine band afbreuk aan het mooie ontwerp.
Ik ben het wel met je eens dat zwart een stuk mooier staat, maar het leek me eerst helemaal niks. Na het geshoepte plaatje te hebben gemaakt en bekeken viel het me echter toch mee. Maar zoals je zegt; smaken verschillen gelukkig
Wel, hier zijn de recentste foto’s van mijn aankoop. Helaas doen de foto’s ernstig afbreuk aan de werkelijkheid. Ik ben niet in staat geweest de uitstraling, schoonheid, elegantie en sublieme afwerking door middel van deze foto’s accuraat aan jullie over te brengen maar dit geeft toch enig idee.
Let inderdaad op de fantastische achterkant. Als het zou kunnen zou ik het horloge graag met de onderkant boven dragen!
Welnu, ik ga nu snel over tot het presenteren van mijn IWC Portuguese 7 days !
DE reden van deze vreselijke foto is dat ik mijn linker pols onlangs lelijk heb gebroken. Ik draag mijn horloges nu noodgedwongen rechts en weet mij nog geen houding te geven!