7 days

Wauw::o

Wilde een flauwe vergelijking maken met Parnis maar dit horloge verdient respect. Mooi. Gewoon mooi. En die achterkant…

Gefeliciteerd met dit zeer fraaie horloge!

“Eenvoud is het kenmerk van de meester!”

En dat slaat helemaal op dit horloge(tu)

goede keus, prachtig. Je kunt hem denk ik bij Time4sale bestellen…

groet,
Arno.

Duurkoop is goedkoop?

Heb ik eindelijk m’n IWC 7 days, loopt ie per dag 14 seconden achter. Dat is niet goed beste mensen, IWC hanteert max. 6 seconden voor per dag met een streven naar 3, zo ben ik geïnformeerd.

Dat betekend 1e week januari via Amsterdam Diamond Center op de post richting Scafusia. Balen, ben ik 'm vast 2 maanden kwijt. Snik!

Ik had voor de replica met Seiko quartz caliber moeten gaan…

Hij blijft heel erg mooi de IWC…echt een super schitterende klok(tu) maar 14 seconden achter is te veel voor deze klok. IWC heeft toch ook een COSC gecetificeerd keurmerk? en voldoet toch ook aan de 99.99% nauwkeurigheid…
Ondanks dat ie te langszaam loopt blijft het een plaatje…ff genieten…(tu)

Niks mis met seiko,ik heb er ook een 3 tal. Echt robuust en lopen altijd en laten ze nou ook gewoon heel erg goed lopen, ze doen gewoon niet onder voor de dure jongens, integendeel ze lopen soms nog nauwkeuriger dan de duurdere exotische exemplaren maar ja een IWC is qua uitstraling , afwerking, en exclusieviteit natuurlijk niet door seiko te evenaren. Ik zeg maar zo: een IWC is ook om er dagelijks naar te kijken en hij wordt steeds mooier! (tu:~ en je blijft toch genieten van zo,n schitterende klok!!!

Prachtige klok en een mooi stuk techniek met die gangreserve. Geniet er van!

van harte …hij is superrrrr :smiley:
(tu)

Ow wat een pracht, geniet er van.

14 seconde is wel vrij veel, maar een nieuw horloge heeft een inlooptijd nodig en het kan nog wel beter worden de eerste 3 maanden. Als het boven de 7 sec. blijft zou hij wat bijgereguleerd moeten worden. IWC heeft een servicecentrum bij hun hoofdkantoor op de Herengracht. Daar kunnen ze dit eenvoudig doen dus je zult 'm niet heel lang kwijt zijn.

Pfff, ik dacht 'm al 2 maanden kwijt te zijn. Nou, dan gaat ie linea recta naar een IWC dealer voor een corrigerende aktie door de mensen van het Service Center!

Afgezien van de (hopelijk tijdelijke) opstartproblemen…

Wat een superaanwinst!! (tu)(tu)(tu)

Prachtig horloge, balen van de start problemen. Hopelijk komt alles goed en raak je het positieve gevoel niet kwijt.

:~

Gr. Roel

:~

Nou, heb m’n klokje naar Ace & Dik gebracht, zij sturen 'm op naar het Service centre in Amsterdam. Hij liep consistent 13,5 seconden per dag achter, hopen dat dit eind van de maand gefixed is!

Wat een prachtklok!
Een waar icoon, van een van de prachtigste horlogemerken die er op deze kleine wereld bestaat!

Laten we hopen dat het bij deze opstartproblemen blijft :wink:
Het is gewoon de diesel-versie, die hebben wel vaker opstartproblemen, vooral met dit koude weer. Het komt wel goed :smiley:

Ik wens je veel plezier met dit geweldige horloge.

@ Krentenbol… diesels starten juist goed met koud weer :wink:

Haha :stuck_out_tongue:
Fail!

Zodra ik m’n rijbewijs heb zal ik me er wat meer in gaan verdiepen ^^

even met terugwerkende kracht gefeliciteerd met deze aanwinst die heb ik gemist met lezen.

Ben ik blij dat ik niet meer hoef te lessen B)-