Dat is ook niet spannend.
Meer opvallend dat bv. Patek tegelijkertijd flink daalt. AP en Rolex idem. Terecht en logisch nadat die merken belachelijk gestegen waren.
Dat is ook niet spannend.
Meer opvallend dat bv. Patek tegelijkertijd flink daalt. AP en Rolex idem. Terecht en logisch nadat die merken belachelijk gestegen waren.
Ze blijven flink stijgen. Benieuwd of en zo ja wanneer dit stopt.
Geen last van.
En dat terwijl ik me niet comfortabel voel bij de Rose Speedy.
Een Lange koop je voor jezelf. 30 of 35k?
Mwah, als je 30k kan spenderen, kan 35 ook.
Ik heb echt even moeten wennen aan de Lange & eerst gedacht dat ik mijn VC liever had, nu niet meer.
Precies dit dacht ik laatst bij de afbestelde 6119.
Je moet het het wel waard vinden natuurlijk.
Voor 35k koop ik n 2e Lange.
Achja, jij bent fan van PP, ieder zo zijn meuk.
Als het horloge klopt, draag je hem met plezier. Of hij nou 30 of 35 kost maakt dan niet uit
100x liever deze dan een 6119. Sorry.
eens
Beetje appels met peren. Time only vs. date, moonfase.
De 219.026 lijkt meer op de 6119 maar ja, 35 millimeter en de plaatsing en grootte van de subdial is geen gezicht.
Dat halfronde logo is ook niet je van het eigenlijk.
Maar als je bedoelt dat je meer waar voor je geld hebt met de 384.026, snap ik het weer wel voor die 7K.
Uiteraard bedoel ik dat stukje.
Ik vind 40k te gek hoor, ik zou hem er niet voor kopen.
Ik kan echter ook weinig anders verzinnen waar ik het wel voor over zou hebben.
En toch loopt deze redenering érgens tegen een grens aan natuurlijk.
Ik ben in ieder geval benieuwd naar de gevolgen van deze 20% prijsverhoging (ook van modellen die ze voor de oude prijs al niet verkocht kregen!). Het zou weleens interessante timing kunnen blijken gezien het toch snel verslechterde economisch klimaat. En ja, ik weet dat mensen die dure horloges kopen niet ‘hand to mouth’ leven, maar toch zou ik mogelijke consequenties niet onderschatten.
John duidt op het feit dat ik januari mijn 6119 heb afbesteld nav de zoveelste prijs verhoging.
Voor mij was de grens voorbij.
Februari krijg ik ‘het belletje’ dat ie binnen is.
2 jaar wachten, afbestellen & dan na 1 maand binnen. Ik heb 'm laten liggen, want afbesteld.
Ik had de 6119 gelijk grijs moeten kopen toen, net als wat ik met de Lange heb gedaan. Gaat me niet om de huidige waarde, of afschrijving, maar wat ik er voor over heb.
Je zal maar op de wachtlijst staan.
Ik zou absoluut wéér afbestellen.
Hier denk ik bij alle prijsstijgingen, van alle merken btw, ook aan.
Het topsegment vist al in een kleine vijver, de pre-ownedmarkt hangt er ook nog eens onder. Inkomsten en omzet gaan in duikvlucht lijkt me.
Vanzelfsprekend. Je wil jezelf toch een béétje serieus kunnen blijven nemen. Ik zou mezelf echt een ‘sucker’ vinden anders.
Die is toch helemaal niet meer te koop?
Tegelijkertijd. Je bestelt af en gaat vervolgens winkelen bij een ander merk met inmiddels verhoogde prijzen…
Of je gaat overnieuw kijken waar je nog wel waar voor je geld krijgt?
Mijn VC is geen cent meer waard geworden afgelopen 2 jaren.
List ook niet omhoog gegaan.
Niet dat je die nog nieuw kan kopen, maar een fiftysix is volgens mij ook niet duurder geworden.
Nog op voorraad ook.
Yes, maar die is dacht ik niet meer op voorraad
Hoe ga jij het doen in April?
Vol list aftikken? Ik gok dat jouw aankoop maar zo 10/15k is gestegen?