A. Lange & Söhne önly

Je zou verwachten dat een prijsaanpassing een mooi moment is voor een update van het aanbod, indien nodig.

Hoe komen ze anders bij die (idiote) prijs van 40.700,- voor een 175 LE uit 2020? Je zou toch hopen dat ze die niet 2.5 jaar lang hebben liggen…

Ik heb hem al volledig betaald begin maart, hoef hem alleen nog op te halen :p. Ik wist dat de verhoging er aan kwam vandaar

2 likes

Ah vandaar.
En de AD ging daar mee akkoord?
Of was hij ‘op voorraad’?

Want ik neem aan dat ze er nu ook duurder aan moeten?

Kwestie van tijd toch?

PP, A.L&S ed zijn in dezelfde tijd al 3 keer omhoog gegaan. VC niet!

:blush::point_up:t2:

1 like

En jij denkt dat VC er nu gewoon 20% op gooit?
Ik denk het niet.

Die gaan mee omhoog. Zeker weten.

Omhoog zullen ze gaan.
Ik gok op niet meer dan 7 a 8%.

1 like

Het horloge was gelukkig op voorraad, bij volledige betaling bleef de prijs vast. Gekocht in een boutique en dit waren hun regels.

2 likes

Heeft iemand al eens zijn Lange laten servicen en/of is zich bewust van de prijs? :see_no_evil:

Volledige service van Patek en Vacheron is onder de 1000 voor een eenvoudige handwinder.
Een Lange begint bij 3050, maar heb je een kleine complicatie als datum of maanfase… dan begint het bij 4350.

1 like

Lol.

Dat is de moeite!

1 like

:exploding_head:

Gekkenwerk. Zeker als de concurrentie het voor een stuk minder doet. Dan heb je toch echt het gevoel dat ze het geld gewoon uit je zakken halen? Of hoe zien de eigenaars hier dat? :slight_smile:

2 likes

Valt wel mee, die prachtige boetiekjes zoals in Dresden b.v. moeten ergens van betaald worden :innocent:

1 like

Waar baseer je dit op? Lijkt me erg hoog.

En niet correct.
Dit staat op de website.

Dus bijvoorbeeld 1.400,- voor een Saxonia Moonphase, zonder bijwerken van de kast.

6 likes

Lijkt mij ook.

Mogen jullie een gokje doen wat een nieuw saffier kost?

Dat lijkt er al meer op!

1 like

Ben ik trouwens de enige die dit topic leest als A. Lange en Sönly?

2 likes

haha. werd je al zenuwachtig.
Maar serieus ik zit vanmorgen op de website van lange en heb datzelfde document voor me.
Mei 2022 in euro

3 likes

Neen, had ook mijn voorkeur.

Jammer dat het hier ook veel over prijzen en waarde ontwikkeling gaat de laatste dagen. Hopelijk komt dat weer in rustiger vaarwater als de storm rondom de prijsstijgingen voorbij is.

2 likes